Piasty 8 nie rozbierałem. Po co? Rozbierałem nexusa 7. Nie jest źle, tylko wymaga...
Nie mówiłem, że jest dramat, tylko, że Nexus 7 jest przekombinowany. Srama S7 rozbierałem 3x krócej i miałem z nim 5x mniej problemów, by po złożeniu działał. W Nexusie 7 jest ponad 2x więcej elementów niż w SRAMie S7, schematy na stronie producenta z 180 elementów piasty pokazują może 30. Przez to Nexus 7 jest o wiele bardziej wymagający w obsłudze.
Moim zdaniem, cytując klasyka polskiego kina "trzeba sobie odpowiedzieć na jedno, zajebiście ważne pytanie:" - do czego mi ten rower i co będę z nim robiła? Bo choćby takie przechowywanie - targanie po schodach itp - czyli poruszamy kwestię wagi roweru. I ja chyba od tego bym zaczął. A czy wyjdzie mi trek, czy city, czy kross.... jakie to ma znaczenie?
Dobrze gada, piwo Mu dać.
Trekking, cross, z tego co czytałam to może nie to samo, ale blisko - oba mogą być. Ale nie miejski.
Adrian - może być doposażony cross. Byleby dało się to w cywilizowany sposób zamontować. I chyba zacznę straszyć sklepy pytaniami o ramę ^^
Osobiście uważam rowery cross/fitness za cud marketingu. Zdejmujesz z trekinga błotniki, oświetlenie z drogim dynamem, bagażnik i sprzedajesz w takiej samej lub nawet wyższej cenie. A później sprzedajesz klientowi błotniki, bagażnik i oświetlenie oddzielnie zarabiając podwójnie.
Bo geometria ram, z tego co siedziałem na trekingach i crossach to wydaje się być identyczna
Mogę się jeszcze raz pomodlić do tej przerzutki którą miałeś na przedmasówce? xD
Oli, z ciekawości: Co to za przerzutka? Wpadło Ci w ręce Di2, albo inny cud techniki, czy mowa o ordynarnym XTR/DuraAce/X0?