Właściwie, to płynność przejazdu i sprawność zabezpieczenia nie zależą jedynie od ilości uczestników, tylko od ich zachowania.
Jeśli przez cały czas będzie zostawione minimum 1,5 metra dla lewej wolnej, i uczestnicy będą to cały czas szanować, to wtedy zabezpieczenie nie będzie musiało zdzierać gardła. Łatwo sobie przejedzie z tyłu na początek, żeby zabezpieczyć kolejne skrzyżowania.
Na następnej Masie najprawdopodobniej będzie riksza (to duże żółte z głośnikami).
Nie wyprzedzamy rikszy, przed rikszą jedzie tylko zabezpieczenie, które podmienia radiowozy.
Wiem, że wszyscy sądzą, że zabezpieczenie zawsze sobie poradzi, ale będzie lepiej jak się nie będzie mu przeszkadzać.
Mówiąc krócej :
Nie jedziemy po Lewej Wolnej
Nie wyprzedzamy rikszy
Nie jedziemy po chodnikach
No i po zmroku włączamy oświetlenie