Ale mozesz mi udzielic teraz troche wiecej czy raczej teraz tylko teoretyzujesz?
Mówię w sposób ogólny, prawdopodobnie długa lektura na ten temat znajduje się w osobnym wątku, dostępnym tylko dla wybranych osób z zabezpieczenia.
A ty przecież jesteś wybrańcem
Tak naprawdę liczy się doświadczenie, bo trzeba wiedzieć jak się zachować na przejściach, różnych typach skrzyżowań i reagować na różne zagrożenia.
Począwszy od tego, żeby nie blokować wjazdu na uliczki jednokierunkowe, po to, że na niektórych skrzyżowaniach, gdy peleton skręca trzeba wiedzieć, jakie pasy blokować by nie zablokować pasa do skrętu bezkolizyjnego.
Trzeba wiedzieć, że różni ludzie, tak kierowcy, piesi, jak i uczestnicy, zachowują się w różny sposób i każda sytuacja na przejściu czy skrzyżowaniu może być inna.
Ale ty masz
feeling uliczny i pójdzie ci jak po maśle