Skoro WMK jeździ dla poprawy warunków poruszania się rowerem po mieście, proponowałbym wyznaczać trasy z uwzględnieniem szerokich, warszawskich arterii, które albo są moto-szybkie albo totalnie zakorkowane blachosmrodami a nasze miejskie władze od kilkunastu lat nic nie zrobiły, żeby wyznaczyć wzdłuż chodników drogę dla rowerów.
Przykład -
Towarowa i Okopowa. Na tej drugiej poza kawałkiem "kliff-owej" ddr-ówki z lat 90-tych, nie zrobiono nic, żeby wyznaczyć przejazd od Ronda Babki Radosława do dawnego Kercelaka, tj. zbiegu ulic Leszno/Wolska). O Towarowej i możliwości pociągnięcia ddr-u lub zrobienia "przecinki pieszo-rowerowej" to po prostu..."ręce i piersi opadają".
Jazdę ulicami takimi, jak
Żelazna, jak najbardziej popieram ! Tam w każdym kierunku jest w zasadzie po półtora pasa samochodowego i można byłoby tam spokojnie wyznaczyć pas dla rowerów.
Propozycje trasy? Brakuje pomysłów? Gdyby co, nie ma sprawy, zawsze można cuś nakreślić. Pytanie tylko jedno, czy przejdzie u władz