Hmmm... kiedy? Chętnie bym się dołączył.
Co do lokalizacji - mój typ to oczywiście niezawodna Świętokrzyska, włącznie z odnogami prowadzącymi na pasy w Emilii Plater. Nie pamiętam, które dokładnie, ale jak jechałem, to na pewno rowerem telepało przy podjeżdzaniu z większą prędkością, co wskazuje, że mimo tysiąca poprawek wciąż nie jest tam dobrze.
Na pewno za wysoki krawężnik jest też na końcu ddr wzdłuż Ujazdowskich (na pl. Trzech Krzyży).
Nie wiem czy poprawili przejazdy rowerowe na Marszałkowskiej, z tego co pamietam to chyba jednak nie wszystkie, ale też nie bywam tam zbyt często. Może inni lepiej powiedzą.
Na pewno problem jest z nawierzchnią na Koszykowej, ale to już zgłaszałem do ZDM, a sama Koszykowa idzie zdaje się niedługo do frezowania, więc nie ma o co kruszyć kopii.
Szkoda, że zajmujemy się tylko krawężnikami - bo nawierzchnia DDR na Topiel, Browarnej i Kruczkowskiego (plus odcinek przez Park) woła o pomstę do nieba. Na Mariensztacie jest dodatkowo problem z betonowymi słupkami, które okresowo dziwnie "migrują" na środek ddr.
Podobnym problemem jest rondo Babka - nawierzchnia słaba, a czas przejazdu wokoło ronda taki, że rower sam zjeżdża na jezdnię z ddrki
Możnaby też poruszyć temat objazdu ddr wzdłuż Wisły (aktualnie zdaje się znowu nieciągły na Powiślu) i jego jakości. Temat o tyle istotny, że te Bulwary to będą dłupać jeszcze z 5 lat pewnie sądząc po tym jak im szybko idzie
Parkowanie na Śwętokrzyskiej, Noakowskiego czy pasach na Emilii Plater to też wracający temat. Zwłaszcza Noakowskiego to jest zdaje się temat dzielnicowy (choć mogę się mylić). Niech się nie wykręcają SM, tam wszedzie dawno powinny być słupki lub inne "fizyczne" bariery przeciw autom nielegalnie parkujących.
Wraca temat nawierzchni - na kilku ulicach w ramach remontu połozono bruk (np. Poznańska). Dobrze byłoby wiedzieć, czy chcą nam napsuć krwi także w innych miejscach.
Warto też zapytać jak (im) nie idzie wdrażanie kontraruchu, w tym projektów z Budżetu Obywatelskiego