No i się odbyły. Standardowo. Miejscowy ciemnogród do którego nic nie dociera, który uważa że teraz jest dobrze ( z rowerami na chodniku), a tak w ogóle inwestycja za 7,5 mln ( z których ok. 1/3 to ddr reszta ich chodnik i przebudowa/budowa sygnalizacji świetlnych) to tylko zasłona dymna do kolejnej kradzieży ich własności. "Bo komuna nas już raz okradła,a dwa lata temu okradł nas ZDM i teraz znów nas okradnie". Był miejscowy Rejtan ( oszczędzone zostało darcie szat ale powiedział co ma w dupie - to nie obelga tylko wskazanie miejsca gdzie to wszystko ma- ale tu ciekawostka dla jego pracowników jak powstanie ddr to on w proteście zwolni wszystkich 18), moher lekko głuchy i nic nie pojmujący za to zagłuszający wszystkich, z 15 osób które chcą parkować zawsze i wszędzie ( chociaż już teraz jest zakaz) i trójka rowerowych oszołomów którzy są " traktowani w sposób uprzywilejowany bo panowie z nimi rozmawiacie o projekcie, a jak my zgłaszamy żeby tu i teraz projekt wyrzucić i zrobić nam miejsca parkingowe to nas się nie słucha. Generalnie ciemnogród uważa iż ddr najlepiej budować po drugiej stronie ulicy ( byle nie pod ich oknami) poza tym to rowerowi terroryści mogą sobie jeździć Sobieskiego, a już ideałem było by gdyby jeździli Wałem Zawadowskim czy inną Czerniakowska-bis. Biedny Tomasz D. nie chciał pojąć ( bo jest z urzędu który już raz ich okradł i teraz chce zrobić to samo) iż Wiertnicza to wyjątkowa w skali miasta ulica gdzie do każdej posesji jest ( o zgrozo) wjazd z ulicy, nie ma gdzie parkować, ciągle wjeżdżają i wyjeżdżają taksówki, karetki, straż pożarna i śmieciarki ( o miejscowych nie wspominając bo ci nie robią nic innego tylko jeżdżą tam i z powrotem w poprzek chodnika) do tego cały ten ruch odbywa się tyłem, a tak w ogóle to budowa ddr-ki spowoduje spadek wartości nieruchomości o 15 - 30 %.
Po zmarnowaniu godziny na ciągłe wysłuchiwanie kto jaki jest obrotny, jak to się lubi sądzić i co gdzie ma doszło do skandalu ( w mniemaniu miejscowych) bo jakieś oszołomy co to na rowerach dojechały i im pod oknami chcą jeździć zdominowały dalszą część spotkania zgłaszając swoje merytoryczne uwagi do projektu.
Ciemnogród wychodząc rozgoryczony z sali zawiązał komitet który ma doprowadzić do zablokowania budowy, zmiany planu miejscowego i zmiany klasy drogi z GP najlepiej na L.
Także standardowe konsultacje.
Z istotnych rzeczy:
-ZDM wydaje się że zamierza konstruktywnie podejść do uwag merytorycznych.
-mają sprawdzić możliwość likwidacji zatok autobusowych, stan prawny terenu pod kioskiem przez który trzeba odginać trasę oraz rozważyć całkowite przeprojektowanie w rejonie al. Wilanowskiej wraz z budową równoległego ( do istniejącego pieszego) mostka rowerowego i rezygnacji z odcinka równoległego do kanałku ( na tyłach przystanku )