Przed masą przejadę się tam z croozerem jedynką, zobaczę jak jest z tym miejscem. Mój rydwan ma 74 cm.
No i po przejażdżce. Jeżeli chodzi o samą jazdę pasem to jak cię mogę. Do wyboru albo jedno koło jedzie rynsztokiem, albo praktycznie po linii. Jednak rynsztok nie ma żadnego wpływu na jazdę z przyczepką, więc powiedzmy, że OK. Z tym że dla mnie nie jest problemem podjeżdżać po linii prostej, dla mamusi na singlowym składaku (bez urazy
może być problem z wężykowaniem, szczególnie że Tamka jest dość stroma.
Zdecydowanie gorzej jest z zakończeniami pasów. Dla jadącego z przyczepka ten problem może być większy w górę niż w dół. Ja zjeżdżając z rydwanem jeżeli nie mam kompletnie pustej drogi to raczej staram się to robić powolutku na heblach a nie z 50+ jak mi się już kiedyś tam zdarzyło (tylko ćśśśś...). Otóż jadąc w górę muszę się obejrzeć przed włączeniem się do ruchu - to lekko wytraca z toru jazdy (a z przyczepką mam niewielki margines). Poza tym jak mnie nie wpuszczą to mam do wyboru - albo sie zatrzymać (do d..y - później się włączać do ruchu z miejsca pod górę - masakra) albo - ciąć przez obszar wyłaczony, co ja też robić będę bez skrupułów. Poza tym samozłomy odruchowo przycinaja na tym odcinku do wewnątrz.
Nie dało się tych kuźwa pasów podciągnąć Kopernika pod szpital chociaż?!
Może niech np Gromanik albo inny posiadacz podwójnej przyczepki przejedzie - podwójny Croozer ma z 85 cm jak nie lepiej.
Przyczepkowcy - w praktyce mogą jechać pasem dla samochodów. Poza tym decyzje mają konsekwencje - wybór jazdy z przyczepką powoduje możliwy brak przejezdności przez niektóre "ścieżki". Tak jak ciężarówki też nie wszędzie pojadą, mimo że formalnego zakazu może nie być.
Sorry, ale to brzmi jak jesteście młodzi mozecie znieść rower po schodach... cieżarówki sa limitowane znakami określającymi maksymalne wymiary i masę. Jezeli się łapią - mogą przejachać. Do 90 cm rower to rower i infrastruktura musi to uwzględniać. A jak nie niech postawią znak zakazu dla szerszych niż 60 cm na przyklad i będzie z głowy.
Posdsumowując: z przyczepką jazda samym pasem OK powiedzmy 7/10, za to zakończenie pasów zdecydowanie be.