Autor Wątek: [komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.  (Przeczytany 5439 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maćkofff

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stojaki.waw.pl
    • Stojaki.waw.pl
[komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
« dnia: 09 Mar 2010, 21:38:49 »
13 lutego spotkała mnie pechowa (hmm, trzynastego :P) sytuacja. Mianowicie autobus (linia 168), który standardowo dowoził mnie do pracy, tym razem nie przyjechał. Musiałem czekać na następną brygadę przez co się spóźniłem. Wczesniejszą brygadą dojeżdżałem z idealnym zapasem czasu.

Poprzez dział "kontakt" na stronie ZTM, zgłosiłem zaistniałą sytuację i dzis dostałem pismo zwrotne. MZA przeprasza, przeprasza i jeszcze raz przeprasza ;)



Taki mały OT z mojej strony ;)
« Ostatnia zmiana: 09 Mar 2010, 21:40:36 wysłana przez Maćkofff »
___
Pozdrawiam serdecznie!

>   Parkingi rowerowe w Warszawie - Stojaki.waw.pl
>   Mapa stojaków, standardy projektowe, porady nt. bezpiecznego zostawiania roweru.

mplonski

  • Gość
Odp: [komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Mar 2010, 22:00:44 »
po nastu pismach do ZTM'u, jak u gromanika, dostaniesz ciekawszą odpowiedź :)

OT: btw, dlaczego nie jeździsz rowerem do pracy? :>

Offline Maćkofff

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stojaki.waw.pl
    • Stojaki.waw.pl
Odp: [komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Mar 2010, 22:37:15 »
trochę czynników jest, jak czas, rodzaj wykonywanej pracy, kwestia parkowania roweru. Za dużo, żeby mówić ;)
___
Pozdrawiam serdecznie!

>   Parkingi rowerowe w Warszawie - Stojaki.waw.pl
>   Mapa stojaków, standardy projektowe, porady nt. bezpiecznego zostawiania roweru.

montana

  • Gość
Odp: [komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Mar 2010, 18:01:45 »
po nastu pismach do ZTM'u, jak u gromanika, dostaniesz ciekawszą odpowiedź :)


o a jaką odpowiedź można dostać? bo ja ostatnio na wszystkie nieprawidłowości w ztm'ie piszę skargi i ciekawa jestem co mnie czeka ;)

mplonski

  • Gość
Odp: [komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Mar 2010, 20:04:00 »
polecam przejrzeć ten wątek