Autor Wątek: Nieciągłości  (Przeczytany 20136 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vit

  • Moderatorzy globalni
  • ******
  • Wiadomości: 738
  • Płeć: Mężczyzna
Nieciągłości
« dnia: 06 Paź 2016, 10:09:00 »
Temat ogólnomiejski, więc piszę tutaj.
Podobne wstawiłem na fejsbóka, ale zdjęcia można wygodnie wstawiać tu, a i większa szansa, że nie zginie.

Podczas jednej z rozmów z Pełnomocnikiem zwróciliśmy uwagę na niewygody związane z nieciągłościami infrastruktury rowerowej. Odpowiedź była o pieniądzach, budżecie i możliwościach itd.
Niemniej jednak udało się nam doprowadzić do indywidualnego rozpatrzenia każdego przypadku, który wskażemy, Pełnomocnik się pochyli i określi czy będzie/ może być zrealizowany, kiedy, w jakim zakresie lub "dlaczego nie teraz" i "kiedy".

Mamy swoje typy, a ponieważ chcemy ciągłej infrastruktury wszędzie i dla wszystkich nie chcemy niczego przeoczyć, niedostrzec dlatego prosimy Was o wskazywanie takich miejsc, gdzie występują  nieciągłościami infrastruktury rowerowej, które można poprawić środkami technicznymi i organizacyjnymi, a nie poważnymi inwestycjami.
Propopnuję krótki opis miejsca, wskazanie na mapie i zdjęcia w terenie. Dobrze by było konkretnie opisać miejce, WSZYSKIE oczekiwane relacje, kierunek przemieszczania się rowerzystów i drobne uzazsadnienie "dlaczego". Robimy to dal siebie, tak więc liczymy na Wasze wsparcie.

Wielu z Was jeździ po mieście z aparatami i robi zdjęcia, dlatego zakładamy, że dla Was nie będzie to problem, a nam da szansę o niczym nie zapomnieć.
Wrzucam kilka przykładów poniżej, jeżeli macie inne propozycje - zgłaszajcie.

Wiem, że jest coś takiego, jak http://umap.openstreetmap.fr/en/map/warszawskie-teleporty-rowerowe_92394#13/52.2362/20.9940 ale z samej mapy, bez zdjęć, wszystkiego się nie odczyta.

Offline rowerozof

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 331
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Paź 2016, 11:06:18 »
No mapa jest raczej czytelna. Widać że jest dziura w infrastrukturze ( blado czerwone linie). Jeśli są mało widoczne to mogę podkręcić kolorki.

Offline maciek_slon

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 46
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Paź 2016, 11:19:09 »
Coś co obserwuję codziennie - skrzyżowanie Czerniakowska-Gagarina. DDR i przejazd jedynie po wschodniej stronie, natomiast np. stacja Veturilo po stronie północno-zachodniej. Dodatkowo, jako że obowiązuje 70-tka i chodnik szeroki to dozwolona jest jazda po chodniku po stronie zachodniej. Bardzo często ludzie przejeżdżają przez wszystkie przejścia, także te pozbawione przejazdu rowerowego. Może metodą "farba+nowe szkiełko+znak" da się wyznaczyć przejazdy w brakujących trzech relacjach?

Offline rowerozof

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 331
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Paź 2016, 11:21:18 »
Mój ranking :
Grójecka - Banacha !!!!
Krzyżanowskiego - Kasprzaka
Szwedzka - Radzymińska
Wilanowska - Dolinka
Ząbkowska -Targowa
Kłopotowskiego -Wybrzeże Sz.
Prosta miedzy Wronią a Rondem Daszyńskiego
Reszta mniej ważna lub nie znam z autopsji

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Paź 2016, 11:33:54 »
Fieldorfa, pomiędzy ul Abrahama a Nowaka Jeziorańskiego teleport tuż przed Kanałkiem, po północnej stronie.

Brak przejazdów dla rowerów w ciągu DDRiP wzdłuż Witosa na skrzyżowaniu z Idzikowskiego, a następnie brak przejazdów w ciągu DDRiP wzdłuż Sikorskiego na skrzyżowaniach z Pory i wspomnianą Al. Wilanowską oraz Dolinką Służewiecką i Wałbrzyską.
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline vit

  • Moderatorzy globalni
  • ******
  • Wiadomości: 738
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Paź 2016, 11:37:34 »
Proponuję tak:

Skrzyżowanie Dolinki Służewieckiej z Nowoursynowską.
Obecnie występuje możliwość przejazdu po południowej przez Nowoursynowską wzdłuż Dolinki.
Brak możliwości przejazdu PRZEZ DOLINKĘ oraz po północnej stronie Dolinki przez Nowoursynowską.

https://goo.gl/photos/Wrg8HMPXmsEFkxRM8
https://goo.gl/photos/urAADP4N1Wo7zUWP8
https://goo.gl/photos/W29YHNbzXX3QReVN9

Offline vit

  • Moderatorzy globalni
  • ******
  • Wiadomości: 738
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Paź 2016, 11:38:46 »
No mapa jest raczej czytelna. Widać że jest dziura w infrastrukturze ( blado czerwone linie). Jeśli są mało widoczne to mogę podkręcić kolorki.
Nie chodzi o kolorki bardziej o relacje, których brakuje.

Offline rowerozof

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 331
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Paź 2016, 11:49:58 »
To też jest dosyć jasne. Jest urwany DDR - połączyć DDR. Jeżeli na skrzyżowaniu to najlepiej zrobić dookoła - ale nie zawsze się da.

Offline petek

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Sty 2017, 10:10:00 »
Marywilska - Wysockiego

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Sty 2017, 10:26:49 »
Białołęka:
-Modlińska/Kowalczyka/Konwaliowa - wystarczy domalować i zmienić blendy
-Modlińska/Ekspresowa aż do TMP jakieś 300m dalej.
-Modlińska od TMP do Urzędu Dizelnicy (brak przejazdu rowerowego przez Modlińską i Światowida/Kołacińską).
-Modlińska/Klasyków (brak przejazdu i 50m ddr łączącego jezdnie techniczne)
-Modlińska - ddr kończy się przed granica miasta, nie idzie wyjechać w kierunku Jabłonny
-Myśliborksa/Światowida (brak przejazdu przez płd ramię skrzyżowania)
-Światowida przy Mijelnijnej i Milenijna przy Światowida - takie zwiedzanie stron jezdni, że się z 4 razy pokonuje na dystansie kilkuset metrów - niebezpieczne, nieintuicyjne, wydłużające czas podróży.

Praga Płn.:
-Starzyńskiego/Namysłowska aż do Żaby (i mieli już nawet projekt jak to zrobić!)
-Solidarności/Szwedzka (chyba najbardziej znana, jest projekt z 2007 roku jak uciąglić)
-Jagiellońska/Szanajcy (brak przejazdu przez Jagiellońską do ddr, problem rozwiązywał projekt z BO, ale nie został zrealizowany)
-brak wjazdu z mostu Ś-D na ddr przy parku Praskim (nie nieciągłość sensu stricte, ale utrudnia tysiącom rowerzystów)
-Wybrzeże Szczecińskie przy Okrzei - brak przejazdu przez Wybrzeże

Targówek:
-Wysockiego/Bazyliańska (zdaje się brak przejazdów łączących ddr po obu stronach, ale do sprawdzenia, może poprawili.
-Marywilska/Toruńska - brak połączenia pasów rowwerowych na Marywiskiej z ddr w Toruńskiej.
-Toruńska po stronie wschodniej - brak przejazdów przez Marywilską i ogólnie nieciągłości ddr (szczegóły lepiej podadzą miejscowi)

Centrum:
-Dondo Dmowskiego-brak przejazdu przez Jerozole i do ddr przy Świętokrzyskiej
-Andersa - brak możliwości wjazdu na ddr z jezdni jadąc na północ
-Tamka - brak pasów pod skarpą łączących ddr na Świętokrzyskim z pasami na podjeździe Tamką

Żoliborz:
-Krasińskiego - brak połączenia z ddr wzdłuż Wisły (Szlakiem Wisły)

Wola:
-Górczewska - nieciągłości spowodowane budową metra, objazdów brak (a tam było kilkaset roweró na godz.)

Mokotów
-Witosa/Idzikowskiego - brak przejazdów
-Rzymowskiego - brak odcinka Cybernetyki-Marynarska (do sprawdzenia, nie moje rejony)
-Niepodległości/Batorego (brak przejazdu przez płn ramię skrzyżowania, technicznie nie nieciągłość, ale traci się 6-8minut)
-Wawelska/Niepodległości (przy GUS) ddr na Niepodległości nie łączy się z DDRiP na Wawelskiej, a DDRiP na Wawelskiej też rozcięty na skrzyżowaniu

Ursynów:
-Dolina Służewiecka, w zasadzie wszystkie skrzyżowania

Ochota:
-Rondo Zesłańsów (wiadomo, tam gdzie schody)
-BW1920/Grójecka (wiadomo)
-BW1920 po stronie północnej - w zasadzie chyba wszystkie skrzyżowania miały nieciągłości
-Wawelska/Ondraszka - brak przejazdu
-Żwirki/Wawelska - ddr na Żwirki nie łączy się z ddrip na Wawelskiej (str płd)
-Raszyńska - Pasy nie łączą się z ddr na Żwirki
-Raszyńska/Koszykowa - pasy nie łączą się
-Jerozole - DDR nie dochodzi do pasów na Raszyńskiej, pasów na Koszykowej

Bemowo:
-Górczewska przy Auchan - nie tyle nieciągłość, co konieczność dwukrotnego przekraczania jezdni wydłużająca czas jazdy o 4-6min na dystansie 300m)


Tyle na szybko i z pamięci. Na pewno nie jest to kompletna lista. Kilka pozycji może być nieaktualnych - nie wszędzie jestem codziennie.
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline jolajola1

  • Zabezpieczenie
  • ******
  • Wiadomości: 1 056
  • Płeć: Kobieta
  • jeżdżę w opasce żeby mi wiatr nie gwizdał w uszach
    • z roweru filmowane
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #10 dnia: 04 Sty 2017, 10:33:35 »
Raffi - raport o teleportach został przekazany Pełnomocnikowi prawie 2 miesiące temu. Jest o tym info na stronie głównej WMK. Raport do poczytania tu: http://www.masa.waw.pl/images/dokumenty/teleporty1116.pdf

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #11 dnia: 04 Sty 2017, 13:39:18 »
Fakt, ktoś wykopał temat i nie spojrzałem jak stary jest ;-)
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline rowerozof

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 331
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #12 dnia: 04 Sty 2017, 13:40:24 »
@Raffi
Przy Wawelskiej nie ma i nigdy nie było DDRIP,  jedyna infrastruktura jest na odcinku okolice GUS - Plac na Rozdrożu głównie strona pn.

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #13 dnia: 05 Sty 2017, 08:42:07 »
Oj kiedyś była po południowej stronie od GUS do Żwirki. Może zmienili znaki, dawno tam nie byłem, bo to faktycznie był niemiłosierny substandard.
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline rowerozof

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 331
Odp: Nieciągłości
« Odpowiedź #14 dnia: 05 Sty 2017, 12:00:08 »
Oj kiedyś była po południowej stronie od GUS do Żwirki. Może zmienili znaki, dawno tam nie byłem, bo to faktycznie był niemiłosierny substandard.

To chyba nie za moich czasów. Jednak żeby nie wykopki wodociągowcow to byłaby całkiem przyzwoita trasa i w dodatku legalna.