Autor Wątek: 07.08.2010 - Masa Powstańcza  (Przeczytany 29809 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cezares

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #45 dnia: 08 Sie 2010, 01:02:14 »
[...]
Jeśli to prawda, to następnym razem ci co się rejestrowali przez internet i nie przyjechali powinni móc się rejestrować TYLKO na miejscu >:(
jak Ty sobie to wyobrazasz ??
podczas rejestracji internetowej bedziesz podawal nr. dokumentu ze zdjeciem oraz pesel ?
a na miejscu bedziesz okazywac dokument ?
Nie powinno byc zadnej internetowej rejestracji
przyjezdzasz na miejsce,stolik,podpis (niekoniecznie), odbior koszulki i tyle
znow jakis zasraniec robi sobie baze danych
ech.....brak slow
-=-pOzDRaWiAM-=-

juri

  • Gość
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #46 dnia: 08 Sie 2010, 01:39:56 »
[...]
Czajnik i koleś z Muzeum powinni się podszkolić
[...]
w zeszlym roku o ile mnie pamiec nie myli PMK towarzyszyl jakis kombatant
ano był, ze zgrupowania Radosław. Ale ja w tym roku nie czepiam się zbyt małej ilości informacji o samym powstaniu. Tylko jak na kogoś wychowanego na Żoliborzu wkurzało mnie mylenie okolic, przez które akurat przejeżdżamy.

Offline Cor7ez

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #47 dnia: 08 Sie 2010, 08:00:09 »
To moja 4 Masa Powstańcza. Byłem na wszystkich do tej pory. Rzeczywiście komentarz z megafonu irytujący, mało ciekawy, pełny błędów i powtórzeń. To powinien być ktoś. kto na Historii Powstania na prawdę się zna a nie przeczytał ulotkę i powtarza w kółko kilka zdań z pamięci. No cóż za rok może będzie lepiej. Dziękuję wszystkim za udaną Imprezę.

Pytanko: Czy ścieżka rowerowa wzdłuż jadącej Masy zaliczana jest przez organizatorów do :"Po chodniku nie jeździmy!" czy też można "legalnie" jechać nią przez jakiś czas podczas Masy?

Drex

  • Gość
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #48 dnia: 08 Sie 2010, 08:03:07 »
Pytanko: Czy ścieżka rowerowa wzdłuż jadącej Masy zaliczana jest przez organizatorów do :"Po chodniku nie jeździmy!" czy też można "legalnie" jechać nią przez jakiś czas podczas Masy?
Masa zawsze jedzie ulicą. Czasem takich ścieżek używa jednak zabezpieczenie, aby szybko i bezpiecznie dostać się na początek kolumny zamiast przebijać się "lewą wolną".
« Ostatnia zmiana: 08 Sie 2010, 08:04:50 wysłana przez Drex »

Offline qwerJA

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 301
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #49 dnia: 08 Sie 2010, 10:36:03 »
Pytanko: Czy ścieżka rowerowa wzdłuż jadącej Masy zaliczana jest przez organizatorów do :"Po chodniku nie jeździmy!" czy też można "legalnie" jechać nią przez jakiś czas podczas Masy?

Po ścieżce wolno jechać zawsze i wszędzie, tylko że wtedy się nie jedzie na masie, tylko gdzieś obok.

Faktycznie trochę mi przeszkadzały te grupki naszych uczestników jeżdżące po ścieżce, ale przecież im tego nie zabronię (krzyczy się lewa wolna i się jedzie) ;)
Tomek jestem

" Warszawa to piękne miasto,
   tylko ludzie są . . .  "

storm

  • Gość
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #50 dnia: 08 Sie 2010, 12:04:38 »
@Drex - ale na Broniewskiego to ludzie masowo jechali ścieżką, pomimo, że na jezdni był kompletny luz... Ja tego kompletnie nie pojmuję tak swoją drogą - mamy prawo do jechania po gładkim asfalcie, a oni wolą wykostkowaną śmieszynkę rowerową.... :]

I jeszcze link:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8226096,2_tys__rowerzystow_przejechalo_ulicami_Warszawy.html

Cytuj
2 tys. rowerzystów przejechało ulicami Warszawy

W sobotę już po raz trzeci[?] ulicami Warszawy miasta przejechała Masa Powstańcza.
[...]

Ciekawe, ciekawe... Czyzby wehikuł czasu? Wtedy treść nagłówków by się mniej wiecej zgadzała...
« Ostatnia zmiana: 08 Sie 2010, 12:08:36 wysłana przez storm »

Offline norberto

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #51 dnia: 08 Sie 2010, 13:22:32 »
witam wszystko bylo ....oki ,,tylko mam nadzieje ze pani jednej nic sie nie stalo pod mostem gdańskim ,,,zaliczyła przedni chyba chamulec ...niezle koziołkował...pozdrawiam panią ...miłej niedzieli wszystkim  pozdrawiamy nmorbert i julita
niebieskie i zielone ,świecące kola diodowe:)

Offline raku_15

  • Uczestnik
  • **
  • Wiadomości: 111
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #52 dnia: 08 Sie 2010, 22:15:23 »
Witam. Dla mnie też ogólnie było wszystko OK :) Jak dla mnie to cykliści,piesi i kierowcy byli b.mili albo mieli poprostu dobry humor :) Za rok będzie jeszcze lepiej.  Pozdrawiam RaKu

Offline Safian

  • Uczestnik
  • **
  • Wiadomości: 171
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #53 dnia: 08 Sie 2010, 22:50:41 »
a moze mi ktos powiedzieć jak nazywała się taka szybka piosenka pod sam koniec, bodajże zespołu "Rebelia" czy jakoś tak? :>

juri

  • Gość
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #54 dnia: 09 Sie 2010, 08:31:04 »
a moze mi ktos powiedzieć jak nazywała się taka szybka piosenka pod sam koniec, bodajże zespołu "Rebelia" czy jakoś tak? :>

"czekamy ciebie. czerwona zarazo..."

nie rebelia, tylko de press  8) a tytuł utworu to "myśmy rebelianci". zresztą taki sam tytuł nosi cały album.

Offline Safian

  • Uczestnik
  • **
  • Wiadomości: 171
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #55 dnia: 09 Sie 2010, 12:06:49 »
ok, faktycznie czerwona zaraza, dzięki wielkie :]
« Ostatnia zmiana: 09 Sie 2010, 12:35:18 wysłana przez Safian »

Offline sofik

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • :)
    • WSR Polskater
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #56 dnia: 09 Sie 2010, 12:16:45 »
"czekamy ciebie, czerwona zarazo" - De Press - Czerwona zaraza

Offline cezares

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #57 dnia: 09 Sie 2010, 17:07:53 »
[...]
Po to jest organizowany przejazd w ramach WMK czy też WMP żeby korzystać z ulicy,
[...]
http://forum.masa.waw.pl/index.php?topic=509.msg6186#msg6186
tu tez byl taki jełop
jak go wylowie na fotach to zapodam link
-=-pOzDRaWiAM-=-

juri

  • Gość
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #58 dnia: 09 Sie 2010, 17:29:06 »
"czekamy ciebie, czerwona zarazo" - De Press - Czerwona zaraza

no tak, trochę się machnąłem:/

Offline qwerJA

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 301
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 07.08.2010 - Masa Powstańcza
« Odpowiedź #59 dnia: 09 Sie 2010, 20:04:43 »
[...]
Po to jest organizowany przejazd w ramach WMK czy też WMP żeby korzystać z ulicy,
[...]
http://forum.masa.waw.pl/index.php?topic=509.msg6186#msg6186
tu tez byl taki jełop
jak go wylowie na fotach to zapodam link

Cezarze ja od popołudnia czytam twoje posty w tym wątku i zastanawiam się, co Poeta miał na myśli :D

Jeśli chcesz znaleźć jakiegoś ''jełopa'', który się wypowiadał w podanym przez ciebie odesłaniu, to powiedz konkretnie o kogo ci chodzi, to pomogę ;)

Inna sprawa że my się staramy tu nawzajem nie wyzywać od ''gówniarzy'', ''cepów'', ''jełopów''.

Jeszcze inna sprawa, że swoje przemyślenia należy wyrażać w sposób zrozumiały dla innych, a nie tylko dla siebie.

Tomek jestem

" Warszawa to piękne miasto,
   tylko ludzie są . . .  "