Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Sprawy urzędowe - pisma, wnioski i tym podobne.
Nieciągłości
vit:
Proponuję tak:
Skrzyżowanie Dolinki Służewieckiej z Nowoursynowską.
Obecnie występuje możliwość przejazdu po południowej przez Nowoursynowską wzdłuż Dolinki.
Brak możliwości przejazdu PRZEZ DOLINKĘ oraz po północnej stronie Dolinki przez Nowoursynowską.
https://goo.gl/photos/Wrg8HMPXmsEFkxRM8
https://goo.gl/photos/urAADP4N1Wo7zUWP8
https://goo.gl/photos/W29YHNbzXX3QReVN9
vit:
--- Cytat: rowerozof w 06 Paź 2016, 11:06:18 ---No mapa jest raczej czytelna. Widać że jest dziura w infrastrukturze ( blado czerwone linie). Jeśli są mało widoczne to mogę podkręcić kolorki.
--- Koniec cytatu ---
Nie chodzi o kolorki bardziej o relacje, których brakuje.
rowerozof:
To też jest dosyć jasne. Jest urwany DDR - połączyć DDR. Jeżeli na skrzyżowaniu to najlepiej zrobić dookoła - ale nie zawsze się da.
petek:
Marywilska - Wysockiego
Raffi:
Białołęka:
-Modlińska/Kowalczyka/Konwaliowa - wystarczy domalować i zmienić blendy
-Modlińska/Ekspresowa aż do TMP jakieś 300m dalej.
-Modlińska od TMP do Urzędu Dizelnicy (brak przejazdu rowerowego przez Modlińską i Światowida/Kołacińską).
-Modlińska/Klasyków (brak przejazdu i 50m ddr łączącego jezdnie techniczne)
-Modlińska - ddr kończy się przed granica miasta, nie idzie wyjechać w kierunku Jabłonny
-Myśliborksa/Światowida (brak przejazdu przez płd ramię skrzyżowania)
-Światowida przy Mijelnijnej i Milenijna przy Światowida - takie zwiedzanie stron jezdni, że się z 4 razy pokonuje na dystansie kilkuset metrów - niebezpieczne, nieintuicyjne, wydłużające czas podróży.
Praga Płn.:
-Starzyńskiego/Namysłowska aż do Żaby (i mieli już nawet projekt jak to zrobić!)
-Solidarności/Szwedzka (chyba najbardziej znana, jest projekt z 2007 roku jak uciąglić)
-Jagiellońska/Szanajcy (brak przejazdu przez Jagiellońską do ddr, problem rozwiązywał projekt z BO, ale nie został zrealizowany)
-brak wjazdu z mostu Ś-D na ddr przy parku Praskim (nie nieciągłość sensu stricte, ale utrudnia tysiącom rowerzystów)
-Wybrzeże Szczecińskie przy Okrzei - brak przejazdu przez Wybrzeże
Targówek:
-Wysockiego/Bazyliańska (zdaje się brak przejazdów łączących ddr po obu stronach, ale do sprawdzenia, może poprawili.
-Marywilska/Toruńska - brak połączenia pasów rowwerowych na Marywiskiej z ddr w Toruńskiej.
-Toruńska po stronie wschodniej - brak przejazdów przez Marywilską i ogólnie nieciągłości ddr (szczegóły lepiej podadzą miejscowi)
Centrum:
-Dondo Dmowskiego-brak przejazdu przez Jerozole i do ddr przy Świętokrzyskiej
-Andersa - brak możliwości wjazdu na ddr z jezdni jadąc na północ
-Tamka - brak pasów pod skarpą łączących ddr na Świętokrzyskim z pasami na podjeździe Tamką
Żoliborz:
-Krasińskiego - brak połączenia z ddr wzdłuż Wisły (Szlakiem Wisły)
Wola:
-Górczewska - nieciągłości spowodowane budową metra, objazdów brak (a tam było kilkaset roweró na godz.)
Mokotów
-Witosa/Idzikowskiego - brak przejazdów
-Rzymowskiego - brak odcinka Cybernetyki-Marynarska (do sprawdzenia, nie moje rejony)
-Niepodległości/Batorego (brak przejazdu przez płn ramię skrzyżowania, technicznie nie nieciągłość, ale traci się 6-8minut)
-Wawelska/Niepodległości (przy GUS) ddr na Niepodległości nie łączy się z DDRiP na Wawelskiej, a DDRiP na Wawelskiej też rozcięty na skrzyżowaniu
Ursynów:
-Dolina Służewiecka, w zasadzie wszystkie skrzyżowania
Ochota:
-Rondo Zesłańsów (wiadomo, tam gdzie schody)
-BW1920/Grójecka (wiadomo)
-BW1920 po stronie północnej - w zasadzie chyba wszystkie skrzyżowania miały nieciągłości
-Wawelska/Ondraszka - brak przejazdu
-Żwirki/Wawelska - ddr na Żwirki nie łączy się z ddrip na Wawelskiej (str płd)
-Raszyńska - Pasy nie łączą się z ddr na Żwirki
-Raszyńska/Koszykowa - pasy nie łączą się
-Jerozole - DDR nie dochodzi do pasów na Raszyńskiej, pasów na Koszykowej
Bemowo:
-Górczewska przy Auchan - nie tyle nieciągłość, co konieczność dwukrotnego przekraczania jezdni wydłużająca czas jazdy o 4-6min na dystansie 300m)
Tyle na szybko i z pamięci. Na pewno nie jest to kompletna lista. Kilka pozycji może być nieaktualnych - nie wszędzie jestem codziennie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej