Nadwiślańska Rowerostrada wzdłuż Wisłostrady, od ul. Prozy do ul. Ludnej
1) Odcinek przy Hutniku - asfalt (lata 70te), w stanie miernym, ledwo akceptowalnym,
2) Odcinek Wiślane Estakady (przy UKSW), im. Rowerowych Archeologów
- nowy asfalt !
3) Odcinek na wale przy Lasku Bielańskim - asfalt z lat 70tych, w stanie agonalnym,
4) Odcinek Kępa Potocka Północ (od ul. Gwiaździstej do Wisłostrady, na wysokości ul. Podleśnej) - fragment baumokostki (stan dobry...jeszcze),
5) 2 Odcinki W Kleszczach Krzaków Wisłostradowych - stary asfalt, z dziurami, plus łącznik z nowszego asfaltu (lata 80te) na oesie pod Trasą Toruńską (AK),
6) Węzeł Spójnia - od północy, przy Kępie Potockiej, asfalt z łatami, potem przejazd pod Wisłostradą - asfalt w miarę, ale zaniedbane krawężniki, dalej kawałek asfaltu w stanie rozkładu z łatami, na południowym końcu fragment ścieżki z kostki bauma,
7) Odcinek Cytadela (między Spójnią a Mostem Gdańskim) - asfalt z lat 70tych, praktycznie do wymiany w całości (!!!),
8 ) Odcinek Starówka (między Mostem Gdańskim a Śląsko-Dąbrowskim) - asfalt z lat 70tych, trochę lepiej niż w pkt 7, ale trzeba uważać na uskoki i dziury,
9) Odcinek Karowa - kostka bauma, po dekadzie wypychana miejscami przez korzenie i rozchodząca się nieco na boki,
10) Odcinek Świętokrzysko-Poniatowski - tu w zasadzie są 2 alternatywy, albo ścieżka (baum, asfalt) albo NAJLEPSZA ŚCIEŻKA W WARSZAWIE, czyli biegnące obok 2 pasy drogowe (wyłączone z ruchu samochodowego) z asfaltu !!!
11) Odcinek Poniatowski - kostka bauma, z ostrzeżeniem na południową stronę od Poniatowszczaka, bo trochę nierówności.
Solec-Łazienki od Ludnej,wzdłuż Wisłostady, dalej od Pomnika Saperów do ul. Rozbrat, wzdłuż ul.Rozbrat do Agrykoli ( w zasadzie to ścieżka Prezydenta Święcickiego, który połączył Nadwyślańską Rowerostradę z szlakiem wzdłuż ul. Jana III Sobieskiego !)
1) Odcinek Solec - od ul. Ludnej do ul. Wilanowskiej - płyty chodnikowe/kostka bauma,
2) Odcinek przy Pomniku Saperów - od Wilanowskiej, obok Pomnika Saperów, potem wzdłuż deptaka Ks. Stanka - asfalt (ostrożnie - przecinając Czerniakowską i Rozbrat),
3) Odcinek Podskarpowy - wpierw wzdłuż Rozbrat, na południe (asfalt), następnie przy Parku Rydza-Śmigłego łukiem pod górę (baum),
4) Odcinek Górnośląska -wzdłuż Hoene-Wrońskiego,. tj. między Górnośląską a Myśliwiecką - kostka bauma,
5) Odcinek Agrykola - wzdłuż Parku Agrykola, do ul. Agrykola na południowym końcu - nowy (zielony!) asfalt.
Jeden z przyjemniejszych odcinków ścieżek rowerowych, bo wzdłuż parków, skwerów, z dala od hałasu i smrodu. Oby więcej takich fragmentów.
Do adminów: w miarę potrzeby poprawcie. Moim zdaniem to jeden z naistotniejszych i szybkich "przelotów rowerowych" w stolicy.