Autor Wątek: prywatny audyt południowopraskich DDRów  (Przeczytany 29435 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jolajola1

  • Zabezpieczenie
  • ******
  • Wiadomości: 1 056
  • Płeć: Kobieta
  • jeżdżę w opasce żeby mi wiatr nie gwizdał w uszach
    • z roweru filmowane
Odp: prywatny audyt południowopraskich DDRów
« Odpowiedź #30 dnia: 07 Paź 2015, 12:51:03 »
Uczestniczyłam w przejazdach krawężnikowych na Wawrze, na Mokotowie, na Żoliborzu, w Ursusie, Włochach i na Ursynowie. Przygotowałam trasę przejazdu na Wawer, częściowo Mokotów i Ursynów.

Natomiast jutro, czwartek 8.10 jest przejazd na który czekałam najbardziej. MOJA PRAGA !
Razem z nieformalną Praską Grupą Rowerową zrobiliśmy spis wszystkich chyba usterek rowerowej infrastruktury na PrPłd. Trasa opracowana, mapka się drukuje.

program na jutro:
Cytuj
Kamionek, Gocławek
- cała Chrzanowskiego, wszystkie przejazdy, na każdym 2 zbyt głębokie rynsztoki (do 4 cm), na wsch odgięcie/zakończenie DDR w złym kierunku, powinno wprowadzić w ruch na Wiatracznej
- Chłopickiego#Szaserów, kałuża zastoinowa na Chłopickiego narożnik zach-płn, na całą szerokość i przejazdu i zebry, POPRAWIONE oba przejazdy, kiedy ?
- Lubieszowska ? poprawiony zach krawężnik ?
- Szaserów, znaki w skrajni
- Szaserów ? krawężnik w nowym/przerobionym wyjeździe z posesji 38
- Rondko Makowska#Szaserów, wystające z boku krawężniki przy wyspie pieszo-rowerowej, w stronę gruntowej Makowskiej
- cała Makowska, uzupełnić malowania, nie grubowarstwowe
- pętla Makowska, wyjazd, 2 głębokie skośne rynsztoki, naprzeciwko posesji 5A
- rondko przy pętli Makowska, wjazd na DDR pod kątem prostym z ronda, (wymusza gwałtowne zwolnienie), niebezpieczne, powinno być albo w innym miejscu, albo skosem

Ostrobramska
- rondo Marsa, CPiR na dole, wyjazd płn w kierunku drogi serwisowej i dalej DDR na wiadukcie nad torami, obniżony krawężnik jest nie w osi jazdy, wymuszone lawirowanie między słupkami
- wyjazd z Marsa na Ostrobramską, przed ekranem zrobić rampę z drogi lokalnrej Płowieckiej, ślady opon
- przy Ibisie malowanie przejazdu nie w osi DDR
- wsch wyjazd z zajezdni, krawężnik
- Rodziewiczówny, IV wlot z Jubilerskiej, uzupełnić asfalt przy krawężniku
- nowa DDR na Ostrobramskiej, dziury, komory studzienek, połamany asfalt;  naprawa drogi lokalnej, frezowanie? Od posesji 92 do wylotu Filomatów

Gocław
- DDR/CPR na Fieldorfa (płn) pomiędzy Perkuna i Ostrobramską (kwestia farby i znaku, aby zachować ciągłość ?)
- Fieldorfa # Perkuna,  przy Tesco, zach-płd rynsztok
- Fieldorfa, wyjazd przy gazie, 1 krawężnik wystaje

- Fieldorfa # Nowaka-Jeziorańskiego, zach, rynsztoki na wszystkich przejazdach, przy rondku Tesco z płn boku też, obniżyć zejście rondka na wyjeździe ?Bohatyrewicza
- Nowaka-Jeziorańskiego, wsch-płn wyjazd z parku nad Balatonem, wystający krawężnik
- Nowaka - przywrócenie dwukierunkoości DDR pomiędzy Kompasową a Lidlem (wzdłuż Nowaka na zachód to przed Kompasową jest nakaz skrętu w lewo na przejazd (inna rzecz, że stoi on po lewej stronie ścieżki), a potem przez Kompasową wyprowadza na północną stronę Nowaka. Kiedyś dało się tam przejechać, ale ciągłość urwała zatoka przystankowa. Ścieżka po południowej stronie traci jakieś 30-40 cm, szerokości, ale już za wjazdem do Lidla stoi znak, że ścieżka jest na powrót dwukierunkowa. Rowery na tym odcinku też są namalowane tylko w jedną stronę.)
- brak wjazdu/zjazdu na CpiR Poligonowej z Nowaka, skośny wjazd?
- przejazdy wzdłuż Nowaka na wschód od Fieldorfa (I bardzo, II mniej), kostka klawiszuje przy krzakach
- rondko Npowaka przy Promenadzie na końcu, krawężnik cienki za wysoki na połączeniu dwóch DDR

- Rechniewskiego przy Mikołajczyka zapadlisko, przy św Patryku IV zjazd, obniżyć krawężnik naprzeciwko?
- Umińskiego # Bora, wszystie rynsztoki w przejeździe
- Jugosłowiańska, kraniec wschodni, brak możliwości kontunuacji prawidłowej jazdy dalej, uliczka lokalna ma ostre progi i jest ślepa, bez przejazdu, infrastrutura rowerowa tu jest konfliktogenna
- DDR Bora przed Fieldorfa, ostatni słupek parkingu w skrajni
- Bora # Fieldorfa, krawężnik na płd-zach rogu
- DDR Fieldorfa, w stronę Wału, dziury, uskoki
- Fieldorfa # Meissnera i Jugosłowiańskiej, brak ciągłości DDR na płn i wsch, brak wjazdu na DDR Jugosłowiańskiej, tylko z łamaniem przepisów

Wał Miedzeszyński
- na płd, uskok poprzeczny na koronie Wału, naprawiony, latem?
- przejazdy poprzeczne: przy basenie Cory, u wylotu Fieldorfa
- przejazd wzdłuż ? zjazd do dawnych hangarów
- przejazd Afrykańska, 2 krawężniki
- niebezpieczny przejazd Ateńska, lustro drogowe?
- połówka CPiR pod Łazienkowskim od strony Wisły, chodnik jeszcze gierkowski, konieczna naprawa, 1 z 3 głównych szlaków rowerowych na PrPłd, wynika z map z ECC 2014 i 2015
- zatoczka parkingowa przy basenach Wisły, znak P przenieżc na płn, teraz jest pośrodku przewężenia szlaku
- pod Poniatowskim, coniedzielny piach

przejazd zaczyna sie o 11 spod veturilo przy UD