Brzmi nieźle, dzięki za odpowiedź. To jeszcze jedno szybkie pytanie - kiedy dokładnie ma się odbyć frezowanie?
Jeszcze nie wiadomo. ZDM nie ma jeszcze harmonogramu frezowań na 2013 rok. Ale chcieli to robić szybko - kwiecień lub maj. Nie sądzę jednak by ten termin był realny, skoro konieczne były zmiany w projekcie i ich opiniowanie
Teraz pozostaje jeszcze czekać na poprawę nawierzchni na obu prawych pasach na Gagarina, nawet bez wyznaczania pasów dla rowerzystów.
Pasy dla Rowerzystów też Tam by się Zdecydowanie Przydały - Ciekawe czy Tego Kiedyś doczekamy
Ja nie jestem przekonany do pasów na Gagarina. Zobacz jakie tam masz parkowanie na prawym pasie jezdni (dowolnej). Ja wyznaczysz przy prawej krawędzi pas rowerowy, to te wszystkie auta będą stały na nim.
Na Gagarina trzeba: Zwęzić jezdnię. Wyznaczyć miejsca parkingowe (uzyskane z tej jezdni), dopiero wtedy wyznaczać pasy rowerowe (odpowiednio oddalone od miejsc parkingowych byś nie dostał drzwiami od auta). To wszystko znacznie wykracza poza frezowanie. To jest solidna przebudowa ulicy.
Ewentualnie można wyznaczyć drogę rowerową w/obok chodnika. Droga rowerowa tu ma jedną zaletę - na jezdni co 100m są światła, a drogą rowerową większość z nich omijałoby się bez stania.
No i zawsze istnieje alternatywa w postaci dużo mniej obleganej równoległej ulicy Chełmskiej :-)
Nie wiem czemu, ale zawsze jakoś wolałem Gagarina i Spacerową niż Chełmską i Dobrą. Może kwestia nachylenia podjazdu - na Gagarina dużo fajniej się podjeżdża. A może kwestia szerokości jezdni - mnie szerokie jezdnie nie straszą, a ruch na nich tak niewielki, że jedzie się bardziej lightowo niż na Chmielnej, która jest wąska i gdzie jest gorsza widoczność na skrzyżowaniach.