Czy tylko ja mam wrażenie, że od miesiąca Veturilo są serwisowane drutem i w 3/4 rowerów nie działa oświetlenie?
Kabelki do dynama zwykle są najsłabszym elementem układu, nie tylko w rowerach miejskich, a we wszystkich. Osobiście nie znam sposobu jak je uczynić bezawaryjnymi. Ten problem może przeskoczyć tylko ciągła dbałość o sprzęt, częste sprawdzanie czy oświetlenie działa oraz częste serwisowanie go.
Niestety użytkowników o dbałość o rowery bym nie posądzał, tak samo jak Nextbike o wyjątkowo częste zaglądanie na stacje i sprawdzanie rowerów - przy tej intensywności używania rowerów musieliby to robić po 2-3 razy dziennie byś miał pewność sprawności rowerów
Może po przerwie zimowej doprowadzą je do stanu używalności...
Pewnie tak, ale przy tej intensywności używania i dbałości użytkowników o ten sprzęt, to raczej obstawiałbym, że sukces będzie mocno chwilowy.
Z profilu pełnomocnika:
Zapraszam do udziału w Forum Dyskusyjnym, organizowanym wspólnie przez Biuro Drogownictwa i Komunikacji oraz Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP o/Warszawa. Tym razem tematem dyskusji będzie warszawski rower publiczny VETURILO. Forum odbędzie się w siedzibie Warszawskiego Domu Technika NOT w dniu 28 lutego r. o godzinie 17:00.
Nie za bardzo wiem o czym tu gadać
O lokalizacjach nowych stacji nie, bo te już dawno są ustalone. O sukcesie też nie, bo tu się wszyscy zgadzają, że sukces był. Można by pójść i ponarzekać, że za Veturilo nie poszły żadne nowe inwestycje w infrastrukturę rowerową, ale to też wszyscy już wiedzą.
To chyba będzie propagandówka w stylu "klaszczem i się cieszym"