Autor Wątek: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa  (Przeczytany 23632 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gromanik

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 817
  • Płeć: Mężczyzna
    • Białołęka dla rowerów
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #15 dnia: 09 Lip 2012, 08:43:51 »
Zakład konserwacji i remontów dróg miejskich - napewno tam adresowali pismo. I tak, to jest skierowanie do realizacji.

Jakby się formalnie czepiać, to adresowali do jednostki, której nie ma (choć pewnie najzwyczajniej w świecie chcieli przerobić skrót ZDM na ZRiKD i wyszło jak  wyszło) - warto sprawdzić, czy chociaż adres się zgadza: http://www.zrikd.waw.pl/

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #16 dnia: 09 Lip 2012, 10:28:18 »
Adres się zgadza:
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline robertrobert1

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 762
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #17 dnia: 09 Lip 2012, 18:49:51 »
To ja zaraz spłodzę identyczne pismo opisujące nierówności na tej drodze ale w kierunku Otwocka.

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #18 dnia: 10 Lip 2012, 13:55:35 »
Dali odpowiedź na temat obniżania krawężników:



Teraz chyba powinno być pismo w sprawie jaki był przeznaczony na to budżet, jakie krawężniki poprawiono i jaki był tego koszt?
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #19 dnia: 03 Gru 2013, 23:13:10 »
Po tym jak pogiąłem sobie oś w przednim kole na pi*^&()@&^%#&^$ krawężniku na skrzyżowaniu DDR Trasy Siekierkowskiej i Czerniakowskiej Bis, pora odgrzebać stare wątki:

Cytuj
Warszawa, 4 grudnia 2013
Franc "Rowery Poziome Rule"
ul. Gdzieś na Zadupiu
Zadupie
tel.: mój telefon
e-mail: mój.imejl@gdzieś.indziej

Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa
e-mail: zdm@zdm.waw.pl

Mój znak   BJN/002/12/2013

Dotyczy:   Obniżenie wysokości krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa

W nawiązaniu do Państwa pisma ZDM-ZUWD/G-ZKU-5541-12-1-12, w którym informowaliście mnie, o braku wystarczających środków budżetowych na obniżanie krawężników w roku 2012 oraz jak wszystko wskazuje także w roku 2013, pragnę przypomnieć o nieustającej konieczności podęcie działań, mających na celu obniżenie wszystkich krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa zarówno po stronie korony wału przeciwpowodziowego, jak i na wysepce centralnej.

Chciałby także się dowiedzieć na podstawie Ustawy o Dostępie do Informacji Publicznej jakie środki zostały przeznaczone na obniżanie krawężników na przejazdach rowerowych w roku 2013, na ilu przejazdach zostały zrealizowane prace oraz jakie to były przejazdy.

Pragnę też dowiedzieć się w jaki sposób ten, niezgodny z Rozporządzeniem przejazd został dopuszczony do użytkowania i dlaczego wykonawca nie został zobowiązany do obniżenia krawężników w ramach prac gwarancyjnych?

Jednocześnie przypominam, iż zgodnie § 48. 1.  ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie  powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.

Z poważaniem
mój podpis

Do wiadomości:

Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl

Jutro kolejne pisma na temat obniżenia krawężników na Czerniakowskiej Bis i korekta zakrętów przy stawach czerniakowskich.
« Ostatnia zmiana: 03 Gru 2013, 23:16:04 wysłana przez Franc »
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline oelka

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 328
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kolej na rower
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #20 dnia: 04 Gru 2013, 00:17:14 »
Pieniędzy na przebudowę krawężników nie ma, ale na malowanie odblaskowych pasów na części wyłączonej z ruchu samochodów na skrzyżowaniu al. Becka z Czerniakowską-bis (aleją Polski Walczącej) pieniądze się w tym roku znalazły.
« Ostatnia zmiana: 04 Gru 2013, 00:36:53 wysłana przez oelka »
Krzysztof Olszak

oelka.a.yahoo.com (.a. = @)
http://oelka.bikestats.pl/

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #21 dnia: 05 Gru 2013, 11:54:29 »
Poszło:
Cytuj
Warszawa, 5 grudnia 2013

Franc "Rowery Poziome Rule"
ul. Gdzieś na Zadupiu
Zadupie
tel.: mój telefon
e-mail: mój.imejl@gdzieś.indziej

Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa
e-mail: zdm@zdm.waw.pl

Mój znak   BJN/002/12/2013

Dotyczy:   Obniżenie wysokości krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa

W nawiązaniu do Państwa pisma ZDM-ZUWD/G-ZKU-5541-12-1-12, w którym informowaliście mnie, o braku wystarczających środków budżetowych na obniżanie krawężników w roku 2012 oraz jak wszystko wskazuje także w roku 2013, pragnę przypomnieć o nieustającej konieczności podęcia działań, mających na celu obniżenie wszystkich krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa zarówno po stronie korony wału przeciwpowodziowego, jak i na wysepce centralnej.
Chciałby także się dowiedzieć na podstawie Ustawy o Dostępie do Informacji Publicznej, jakie środki zostały przeznaczone na obniżanie krawężników na przejazdach rowerowych w roku 2013, na ilu przejazdach zostały zrealizowane prace oraz jakie to były przejazdy.

Pragnę też dowiedzieć się, dlaczego wykonawca przebudowy nie został zobowiązany do obniżenia krawężników w ramach prac gwarancyjnych?

Jednocześnie przypominam, iż zgodnie § 48. 1.  ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.

Z poważaniem
Franc "Rowery Poziome Rule"

Do wiadomości:

Pełnomocnik Prezydenta
m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej
Łukasz Puchalski
rowery@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #22 dnia: 20 Gru 2013, 21:42:25 »
Dostałem odpowiedź, szybko, połowiczną, ale zawsze.

Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #23 dnia: 13 Sty 2014, 23:08:29 »
Działają!!!!!  ;D
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F