Autor Wątek: Skrzyżowanie Reymonta i Maczka  (Przeczytany 8266 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline qwerJA

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 301
  • Płeć: Mężczyzna
Skrzyżowanie Reymonta i Maczka
« dnia: 28 Mar 2011, 20:50:48 »
 



 
Dziwne, dopiero teraz zauważyłem że w nagłówku jest lekko przekręcony kod pocztowy z adresem.
 
Mam nadzieje że dzięki temu unikniemy scen podobnych do tej poniżej
 
« Ostatnia zmiana: 29 Mar 2011, 08:28:28 wysłana przez qwerJA »
Tomek jestem

" Warszawa to piękne miasto,
   tylko ludzie są . . .  "

Drex

  • Gość
Odp: Skrzyżowanie Reymonta i Maczka
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Mar 2011, 01:01:06 »
Dziwne, dopiero teraz zauważyłem, że w nagłówku jest lekko przekręcony kod pocztowy z ulicom.
 

I to pisze autor TEGO posta...

Offline qwerJA

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 301
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Skrzyżowanie Reymonta i Maczka
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Kwi 2011, 19:36:57 »
 

 
   No proszę, promowanie naduprzywilejowania samochodów pod pretekstem uprzywilejowania tramwajów. A najlepsze jest zakończenie. Tak, najprościej Panów policjantów tam wysłać, żeby wyrobili sobie opinię o tych, co ustawiali tą sygnalizację.
 
   Serio to bardziej skuteczne było by wyłączenie tej ''sztucznej inteligencji'' i powierzenie kierowania ruchem Panom z policji.
 
   Jakoś mi się wydaje, że ostatnio, jak kręciłem ten film to żadne przyciski nie działały.
Jeśli jednak pojawi się tam jakimś cudem zielona fala, to napiszcie  :D   :D   ;D
 

 P.S.
 
Wniosek był z marca, uprzejmie dziękuje za zwrócenie uwagi.
Pisaniem pism zajmuje się bardzo po godzinach, ale w przyszłości będę dokładać wiekszej uwagi na szczególy, które mogłem przeoczyć.
« Ostatnia zmiana: 20 Kwi 2011, 21:25:28 wysłana przez qwerJA »
Tomek jestem

" Warszawa to piękne miasto,
   tylko ludzie są . . .  "

Offline Bear

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Płeć: Mężczyzna
  • abrakadabra.
Odp: Skrzyżowanie Reymonta i Maczka
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Kwi 2011, 12:23:56 »
faktycznie kręcili się tam jacyś ludzie ze śrubokrętami, przez ok. 2 dni przejście i przejechanie na zielonym graniczyło z cudem (o ile było możliwe - nie czekałem), w tej chwili zielone czasem się zapala (dzisiaj np. było), guziory do sterowania światłami nie zostały usunięte, więc rowerzyści pewnie muszą je wciskać.

Offline qwerJA

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 301
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Skrzyżowanie Reymonta i Maczka
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Kwi 2011, 20:46:05 »
Byłem widziałem.
 
Uaktywnili przyciski i teraz zielona fala na wszystkich sygnalizatorach zapala się jednocześnie. Ale pod warunkiem i tu jest haczyk, że ktoś z drugiej strony też naciśnie przycisk, inaczej przed kolejną jezdnią będzie trzeba nieco poczekać, ale nawet wtedy czeka się chyba nieco krócej niż poprzednio.
 
Czyli, nie ma pan racji, ale i tak to zrobimy  ;)
 
P.S.
Czy to się liczy jako realizacja, i ile trzeba ich mieć na srebrną szprychówkę  :D
« Ostatnia zmiana: 27 Kwi 2011, 22:44:01 wysłana przez qwerJA »
Tomek jestem

" Warszawa to piękne miasto,
   tylko ludzie są . . .  "

Offline `L`

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 483
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie jeżdżę szybko. Jeżdżę dokładnie.
Odp: Skrzyżowanie Reymonta i Maczka
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Kwi 2011, 21:56:03 »
Uaktywnili przyciski (...)

...na przejazdach rowerowych? Takie postępowanie jest niezgodne z prawem.

Do ZDM nie ma co pisać w sprawie sygnalizacji. Co najwyżej jako DW a pisać do Inżyniera Ruchu, którym się zasłaniają.
"governments will use whatever technology is available to them to combat their primary enemy - which is their own population" - Noam Chomsky

Offline Bear

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Płeć: Mężczyzna
  • abrakadabra.
Odp: Skrzyżowanie Reymonta i Maczka
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Kwi 2011, 11:20:02 »
jeżdżę tamtendy codziennie i nie zauważyłem różnicy.

Offline qwerJA

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 301
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Skrzyżowanie Reymonta i Maczka
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Kwi 2011, 15:57:59 »
jeżdżę tamtendy codziennie i nie zauważyłem różnicy.

Ja tam byłem tylko trzy razy, raz przy wypadku, dzień pózniej nakręcić film i wczoraj.
 
Różnica jest, dawniej trzeba było czekać osobno przed każdym semaforem, teraz idzie przejechać na raz. A jak trzeba poczekać to i krócej niż poprzednio.
No i dużo mniej osób łamie prawo.
 
^^ L, o tym że przyciski są niezgodne z prawem mówią wszyscy.
Mam pytanie z czego dokładnie wynika ta niezgodność z prawem
Bo standardy nie są aż tak kategoryczne:
 
Cytuj
7.2.7.        Na głównych trasach rowerowych nie zaleca się stosowania sygnalizacji świetlnej wzbudzanej ręcznie przez rowerzystów, tak by nie zmuszać rowerzysty do niepotrzebnego zatrzymywania się.
7.2.8.        Zaleca się stosowanie sygnalizacji wzbudzanej ręcznie na drogach lokalnych oraz na relacjach skrętnych.
7.2.12        Dopuszcza się dowolny sposób detekcji rowerów.
7.2.13       Zaleca się, aby długość obszaru detekcji ruchu rowerowego przed skrzyżowaniem z sygnalizacją świetlną wynosiła 15-20m. Długość obszaru detekcji może być dłuższa jeśli pozwalają na to warunki terenowe lub wymaga tego program sygnalizacji.
Tomek jestem

" Warszawa to piękne miasto,
   tylko ludzie są . . .  "

mplonski

  • Gość
Odp: Skrzyżowanie Reymonta i Maczka
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Kwi 2011, 19:08:04 »
ZTCP przyciski są dopuszczalne tylko i wyłącznie w przypadku sygnalizacji dla pieszych, a rowerzysta pieszym nie jest ;-)

Offline `L`

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 483
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie jeżdżę szybko. Jeżdżę dokładnie.
Odp: Skrzyżowanie Reymonta i Maczka
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Kwi 2011, 22:51:23 »
^^ L, o tym że przyciski są niezgodne z prawem mówią wszyscy.
Mam pytanie z czego dokładnie wynika ta niezgodność z prawem
Bo standardy nie są aż tak kategoryczne:

"Standardy" (te dla Warszawy, tak?) nie są w tym miejscu zgodne z przepisami wyższymi - Dziennik Ustaw Nr 220, poz. 2181, tzw. "Czerwona księga", czyli w skrócie rozporządzenie o znakach i sygnałach. Załącznik 3, punkt 3.3 ("Wymagania funkcjonalne urządzeń sygnalizacji") podpunkty 3.3.4-3.3.5.1.  Przyciski są dla pieszych. Nie ma przycisków dla pojazdów. Rower jest pojazdem zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Art. 2, p.47).
"governments will use whatever technology is available to them to combat their primary enemy - which is their own population" - Noam Chomsky