ZASADY FORUM WMK:
1. Tematy nowe zakładamy, gdy żaden z tematów już istniejących nie pasuje do tego, co chcemy napisać. Tematy dublujące inne wątki - będą usuwane lub łączone z istniejącymi wątkami.
2. Tematy umieszczamy we właściwym dziale. Działy są tematyczne, dość intuicyjne i dobrze opisane. W razie wątpliwości, gdzie umieścić temat, można napisać prywatną wiadomość do któregokolwiek Moderatora/Admina. Jeśli temat nie pasuje do żadnego działu, zapraszamy do działu Hydepark.
3. Tematy o biednych lub chorych dzieciach, super zarobku, super okazjach itp. będą traktowane jako SPAM i usuwane (nawet z działu HydePark).
4. Zdjęcia i filmiki z Mas wrzucamy do podforum specjalnie stworzonego w tym celu. To ułatwi ludziom szukanie.
5. Tematy opisujemy tak, by czytając sam temat można się było domyślić o co autorowi chodzi i co znajduje się w wątku. Tematy w stylu: "Ważne, koniecznie przeczytaj" - będą usuwane, lub tytuł tematu zostanie zmieniony.
6. Zanim coś napiszemy - zastanawiamy się co chcemy przekazać. Jeśli zapomnisz o czymś napisać, nie twórz nowego wpisu w temacie, ale edytuj post napisany przez siebie wcześniej, by nie dochodziło do sytuacji że kilka postów pod rząd jest jednego użytkownika.
7. Nie obrażamy innych na forum (możemy śmiać się w granicach dobrego smaku i kultury z poglądów, z samych ludzi nie) i nie klniemy.
8. Nie umieszczamy odpowiedzi w stylu: "haha", "ok", "...", "yhy" i tym podobne nic nie wnoszące do tematu.
9. Nie nadużywamy DUŻYCH LITER, szczególnie w temacie wątku - spowoduje to jego usunięcie lub w razie nadmiaru wolnego czasu moderatora - przeredagowanie na właściwą wielkość liter.
10. Zanim o coś zapytamy, sprawdźmy czy na nasze pytanie nie ma już odpowiedzi na stronie Masy lub w danym wątku. Pytania, na które już są odpowiedzi będą usuwane.
11. Ortografia i interpunkcja obowiązuje. Jeśli masz z nimi poważne problemy, korzystaj z odpowiednich programów sprawdzających pisownię.
12. Sztuczne podtrzymywanie na górze wątków poprzez dopisywanie kolejnych postów będzie premiowane zamknięciem lub usunięciem wątku. W razie gdy jest to uzasadnione, możecie poprosić Admina lub Moderatora o "przyklejenie" wątku na górze - jeżeli uzna, że jest taka potrzeba, bo wątek faktycznie jest ważny - zrobi to.
13. W razie dużego odejścia od tematu wątku, wątek może zostać podzielony na dwa - by kontynuować dyskusję w temacie oryginalnym i nie zabijać dyskusji w temacie, na który zeszła dyskusja.
14. Nie wywołujemy w wątkach agresywnych kłótni, itp., a jeśli takie zauważymy, nie bierzemy w nich udziału.
15. Sprawy nie opisane tutaj reguluje NETYKIETA, którą znajdziecie tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta16. Nie spamujemy "reflinkami". Jedynymi dozwolonymi reflinkami są te związane z Warszawską Masą Krytyczną - czyli na przykład polecające sklep z artykułami rowerowymi / rolkowymi itp.
17. Profile używane do wysyłania spamu przez boty lub ludzi, obraźliwe, propagujące przemoc, rasizm, nazizm, itp. - będą banowane lub usuwane.
18. W razie potrzeby, zasady tego forum będą modyfikowane.
19. W przypadku edycji wiadomości przez Administratora /Moderatora użytkownik nie może przywracać zmodyfikowanych treści.
20. Za niestosowanie się do powyższych zasad grozi zamknięcie/edycja/przesunięcie/usunięcie wiadomości lub tematu; ostrzeżenie, blokada czasowa, całkowity ban na forum. Zależnie od sytuacji Moderator decyduje, która forma jest najodpowiedniejsza.
Kto jest Moderatorem i Adminem, można sprawdzić w liście użytkowników. Można ich pytać, prosić o pomoc lub np. o "przyklejenie wątku".