Nie widzę tu takiego ale chodzi o V2 na kolo 28 cali.
Strona producenta twierdzi, że to model na 2010 rok, bo w 2011 i 2012 są już V3. Wziąłbym to pod uwagę negocjując cenę.
I nadal twierdzę, że modeli jest kilka:
http://www.srsuntour-cycling.com/dstore/products/Suspension+Fork/2635/CR8/SF10-CR-8V+V2+MLO+700C.htmlhttp://www.srsuntour-cycling.com/dstore/products/Suspension+Fork/2636/CR8/SF9-CR-8V+V2+700C.htmlhttp://www.srsuntour-cycling.com/dstore/products/Suspension+Fork/2638/CR8/SF9-CR-8R+V2+700C.htmlMniejsza z tym, który z nich masz, bo są dość podobne i różnią się głównie tym, że jeden ma blokadę skoku (mechaniczną), a reszta nie ma nawet tego. To dość niski model. Sprężyna plus tłumienie cierne. Działał będzie, pewnie pojeździ ze 2-3 lata zanim go zatrzesz.
Też pytanie na ile planujesz dbać. Czy amor doczeka się czyszczenia goleni z błota i syfu po każdej wycieczce (wtedy mniej syfu włazi do środka), czy doczeka się jakiegoś serwisu raz na jakiś czas. Tak czy siak cudów bym się nie spodziewał, bo w tej cenie nie oferuje ich nikt. Ale te czynności mogą wydłużać działanie wielokrotnie.
Próbuję znaleźć jakiś manual na stronie producenta, by dowiedzieć się, czy toto cholerstwo jest w ogóle rozbieralne. To zwykle wydłuża "życie" bo można zmienić zużytą sprężynę (każda się wyklepuje z czasem) i co jakiś czas wyczyścić i przesmarować całość. Manual znalazłem, informacji nie. Wydaje się więc (sprawdź jak możesz, albo niech uzupełni ktoś światlejszy ode mnie), że nie jest rozbieralny.
Teraz pytanie za ile go możesz mieć. Dla Savil za nierozbieralny amor niskiej klasy, innej marki, w paskudnym kolorze daliśmy 69zł. W okolicy 100zł, góra 150 bym za niego bym dał - przy założeniu, że jest nierozbieralny. Jeżeli byłby rozbieralny i byłaby możliwość wymienić zajechaną sprężynę lub gumy, dorzuciłbym kolejną stówkę. Więcej na pewno nie.
Niech się jeszcze inni wypowiedzą.