Ja jeżdżę tu raczej w szczycie popołudniowym, ale baardzo rzadko. Na wzmożony ruch pieszy od metra pomogłaby likwidacja świateł lub wprowadzenie migającego dla samochodów na pasie w prawo, bez świateł dla pieszych (ale to przy obecnym betonie wydaje się mało prawdopodobne). Na szczyt poranny pewnie pomogłaby likwidacja wysepki (zn likwidacja pasa do skrętu w prawo). Ale znów Św. Przepustowość
I nie wydaje się, żeby przebudowa była możliwa zbyt szybko. Ale nie zniechęcam, próbuj. Skargi muszą być, żeby ruszyli 4 litery.
Innym rozwiązaniem mogłoby być skrócenie cykli świateł, co spowodowałoby mniejsze jednorazowo tłumy na wysepce. Jako, że jest to duży węzeł przesiadkowy, można o to zawalczyć i sądzę że byłaby szansa na skrócenie cyklu w trosce o wygodę pieszych, atrakcyjność i sprawność transportu zbiorowego. Możesz np lamentować, że osoby nie mieszczące się na wysepce mogą zostać zepchnięte na jezdnię, DDR jest zatamowana, a jednorazowy ogromny tłum powoduje ścisk na schodach w metrze, zwiększone prawdopodobieństwo kradzieży, utrudnienie przesiadek itp
Jeśli Ci sytuacja przeszkadza, to pisz. Zrób kilka zdjęć i ślij gdzie trzeba z odpowiednim DW.