0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Poza tym gumę szlag trafia raczej nie od kilometrów, a ze starości. jedyna niewiadoma to wpływ soli. Ale tego akurat i łańcuchy nie znoszą dobrze.
Nie zdziwiłbym się. Paski zębate stosuje się przecież do napędu wałków rozrządu w samochodach. Tam obciążenia są niewiele mniejsze, moment obrotowy znacznie większy, a jeden przeskok paska może doprowadzić do remontu całego silnika. I tam paski wytrzymują nawet więcej niż 60kkm. To i w rowerze powinny dać radę.Poza tym gumę szlag trafia raczej nie od kilometrów, a ze starości. jedyna niewiadoma to wpływ soli. Ale tego akurat i łańcuchy nie znoszą dobrze.
Dokładnie o tym mówię. Znam 3 osoby z załatwionym na amen silnikiem poprzez trzasnięty pasek rozrządu. Dla odmiany - znam tylko jedną osobę, której trzasnął łańcuch w rowerze (mnie ).
Fajnie, stara ruska Tavria tak miała. Mój ojciec kiedyś sprawdzał doświadczalnie po tym jak mu rozrząd padł ;-)
ajne gute dojcze auto tak miecz! Es hajst Opel. Dobra stara Opel. Aber tylko z silnik 8 zaworów. Taki jak w Opel Astra F. Taka silnik X16SZR.