Autor Wątek: Serwis CaneCreek  (Przeczytany 2291 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Serwis CaneCreek
« dnia: 02 Kwi 2014, 00:39:27 »
Gdzie /kto się na takich amortyzatorach zna w wAw? Bo mój po napompowaniu, zamontowaniu do  roweru i obciążeniu zrobił pfffsiiiiii. Ugiął się pod ciężarem statycznym i tak pozostał, jak wstałem z roweru to się wyprostował, ale nie ma już ciśnienia.
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis CaneCreek
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Kwi 2014, 06:19:28 »
Miałem to samo w RS SID - uszczelka do wymiany.

Jak amor nowy to na gwarancji oddaj, bo może być zły montaż (u mnie tak było).

Jak nie to do dystrybutora czyli Cult-Bikes uderzaj. Powinni sami robić i byś w stanie wskazać kto jeszcze robi.
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Serwis CaneCreek
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwi 2014, 11:38:06 »
Kupiłem go używanego. Sprzedający informował, że od dawna nie był używany.
Udało mi się ustalić, że Cult-bikes jest dystrybutorem i je serwisuje i się nim mieli zająć.
Z zewnątrz wyglądał dobrze, ale w środku okazało się, że były rysy i ślady nieumiejętnej ingerencji co w połączeniu z kosztem pakietu uszczelek, tulejek i innej robocizny wynoszącej 250pln (tyle zaśpiewali w C-B) sprawia, że temat upadnie - odwołam naprawę. Amortyzator pójdzie w odstawkę i będę szukał czegoś innego.
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis CaneCreek
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Kwi 2014, 04:37:43 »
Kupiłem go używanego. Sprzedający informował, że od dawna nie był używany.
Udało mi się ustalić, że Cult-bikes jest dystrybutorem i je serwisuje i się nim mieli zająć.
Z zewnątrz wyglądał dobrze, ale w środku okazało się, że były rysy i ślady nieumiejętnej ingerencji co w połączeniu z kosztem pakietu uszczelek, tulejek i innej robocizny wynoszącej 250pln (tyle zaśpiewali w C-B) sprawia, że temat upadnie - odwołam naprawę. Amortyzator pójdzie w odstawkę i będę szukał czegoś innego.

Powiem Ci co ja robię. Kupuję NAJTAŃSZE CO JEST na powietrze (niedawno najtańszy był Epicon). Nie dotykam się do przeglądów, nie serwisuję, czyszczę tylko z syfu dość regularnie by wydłużyć żywot. Po 3-4 latach, jak padnie, wymieniam na kolejne najtańsze.

Jak amor przeżyje więcej niż dwa lata, moja metoda wychodzi taniej niż kupić i serwisować (minimum 100-150zł) raz w roku jak zaleca producent.
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)