0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Zakład konserwacji i remontów dróg miejskich - napewno tam adresowali pismo. I tak, to jest skierowanie do realizacji.
Warszawa, 4 grudnia 2013Franc "Rowery Poziome Rule"ul. Gdzieś na Zadupiu Zadupietel.: mój telefone-mail: mój.imejl@gdzieś.indziejZarząd Dróg Miejskich Warszawaul. Chmielna 12000 - 801 Warszawae-mail: zdm@zdm.waw.plMój znak BJN/002/12/2013Dotyczy: Obniżenie wysokości krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. FieldorfaW nawiązaniu do Państwa pisma ZDM-ZUWD/G-ZKU-5541-12-1-12, w którym informowaliście mnie, o braku wystarczających środków budżetowych na obniżanie krawężników w roku 2012 oraz jak wszystko wskazuje także w roku 2013, pragnę przypomnieć o nieustającej konieczności podęcie działań, mających na celu obniżenie wszystkich krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa zarówno po stronie korony wału przeciwpowodziowego, jak i na wysepce centralnej.Chciałby także się dowiedzieć na podstawie Ustawy o Dostępie do Informacji Publicznej jakie środki zostały przeznaczone na obniżanie krawężników na przejazdach rowerowych w roku 2013, na ilu przejazdach zostały zrealizowane prace oraz jakie to były przejazdy.Pragnę też dowiedzieć się w jaki sposób ten, niezgodny z Rozporządzeniem przejazd został dopuszczony do użytkowania i dlaczego wykonawca nie został zobowiązany do obniżenia krawężników w ramach prac gwarancyjnych?Jednocześnie przypominam, iż zgodnie § 48. 1. ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.Z poważaniemmój podpisDo wiadomości:Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych SekcjaTransportu Rowerowego00-382 Warszawa, ul. Solec 48drogownictwo@um.warszawa.plZielone Mazowszeul. Nowogrodzka 46 lok. 600-695 Warszawabiuro@zm.org.pl
Warszawa, 5 grudnia 2013Franc "Rowery Poziome Rule"ul. Gdzieś na ZadupiuZadupietel.: mój telefone-mail: mój.imejl@gdzieś.indziejZarząd Dróg Miejskich Warszawaul. Chmielna 12000 - 801 Warszawae-mail: zdm@zdm.waw.plMój znak BJN/002/12/2013Dotyczy: Obniżenie wysokości krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. FieldorfaW nawiązaniu do Państwa pisma ZDM-ZUWD/G-ZKU-5541-12-1-12, w którym informowaliście mnie, o braku wystarczających środków budżetowych na obniżanie krawężników w roku 2012 oraz jak wszystko wskazuje także w roku 2013, pragnę przypomnieć o nieustającej konieczności podęcia działań, mających na celu obniżenie wszystkich krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa zarówno po stronie korony wału przeciwpowodziowego, jak i na wysepce centralnej.Chciałby także się dowiedzieć na podstawie Ustawy o Dostępie do Informacji Publicznej, jakie środki zostały przeznaczone na obniżanie krawężników na przejazdach rowerowych w roku 2013, na ilu przejazdach zostały zrealizowane prace oraz jakie to były przejazdy.Pragnę też dowiedzieć się, dlaczego wykonawca przebudowy nie został zobowiązany do obniżenia krawężników w ramach prac gwarancyjnych?Jednocześnie przypominam, iż zgodnie § 48. 1. ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.Z poważaniemFranc "Rowery Poziome Rule"Do wiadomości:Pełnomocnik Prezydentam.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowejŁukasz Puchalskirowery@um.warszawa.plZielone Mazowszeul. Nowogrodzka 46 lok. 600-695 Warszawabiuro@zm.org.pl