Autor Wątek: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.  (Przeczytany 46181 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline `L`

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 483
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie jeżdżę szybko. Jeżdżę dokładnie.
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #75 dnia: 13 Lut 2013, 20:51:25 »
Ciekawi mnie tylko czemu przepis potrzebuje zaistnienia tabliczki, żeby mógł działać?

"Pojazd jest usuwany z drogi na koszt właściciela w przypadku: (...) pozostawienia pojazdu w miejscu obowiązywania znaku wskazującego, że zaparkowany pojazd zostanie usunięty na koszt właściciela." - jeśli jest tabliczka to nie ma opcji, żeby podważyć odholowanie. D2okrytka dla SM.

Chwała Ci za to.

Jednak... Rowerem też nie będzie wolno się zatrzymać!  :D
"governments will use whatever technology is available to them to combat their primary enemy - which is their own population" - Noam Chomsky

Offline oelka

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 328
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kolej na rower
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #76 dnia: 14 Lut 2013, 02:32:44 »
To wiesza się kolejna tabliczkę: nie dotyczy rowerów.

Krzysztof
Krzysztof Olszak

oelka.a.yahoo.com (.a. = @)
http://oelka.bikestats.pl/

Offline ŁukaszM

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #77 dnia: 19 Mar 2013, 14:20:08 »

Offline fionotron

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 906
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #78 dnia: 19 Mar 2013, 19:05:09 »
Kurcze - SUUUPER!!!   :)    Akcja...
Takie UrocZE ''Transparenty'' - przydało by się powiesić jeszcze w przynajmniej kilkunastu miejscach w Mieście...
Może To Coś by wreszcie zmieniło...
Jak ktoś by chciał rozwieszać - to chciałbym Też Pomóc...(jestem w stanie dojechac rowerem w każdy punkt w Mieście - i To niezależnie od pogody!)
POzdro...

Offline qwerJA

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 301
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #79 dnia: 19 Mar 2013, 21:10:46 »
Dużo to to nie da, jestem pewny że niebawem pokażą się w prasie zdjęcia z blachosmrodami zaparkowanymi na tle tego pięknego napisu.
Na pewno nie zniechęci to tych co parkują na 5 minut i taksówkarzy.
Ja bym przerobił tą śmieszkę na pas do parkowania równoległego, a obok walnął kontrapas, albo nawet dopóścił ruch pod prąd bez kontrapasa. Ostatnie rozwiązanie jest o tyle wygodne że zawsze znajdzie się jakaś wystająca ciężerówka, albo ktoś kto zaparkował na dwa, czy ukośnie.
« Ostatnia zmiana: 19 Mar 2013, 21:17:20 wysłana przez qwerJA »
Tomek jestem

" Warszawa to piękne miasto,
   tylko ludzie są . . .  "

Offline `L`

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 483
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie jeżdżę szybko. Jeżdżę dokładnie.
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #80 dnia: 19 Mar 2013, 23:59:48 »
Populizm na bazie niekompetencji służb miejskich, które nie radzą sobie z budową i zarządzaniem infrastrukturą drogową.
"governments will use whatever technology is available to them to combat their primary enemy - which is their own population" - Noam Chomsky

Offline Mhrok

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 910
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #81 dnia: 20 Mar 2013, 00:08:54 »
Populizm na bazie niekompetencji służb miejskich, które nie radzą sobie z budową i zarządzaniem infrastrukturą drogową.
E tam, to jest po prostu próba trafienia do większej grupy kierowców. :)

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #82 dnia: 20 Mar 2013, 07:33:08 »
No to zobaczymy co będzie. Jeżeli "prośba" zadziała, znaczy że kierowcy są nie wiedzieli że tam jest ścieżka, nie obserwowali znaków. Jeżeli prośba nie zadziała, znaczy że mamy do czynienia z chamami, którzy doskonale wiedzą, że utrudniają innym życie, ale i tak będą to robić.

Osobiście obstawiam, że większość kierowców parkujących tam doskonale wie, co robi. Ale zobaczymy.

Jak akcja nie da skutku, zawsze można zawnioskować o przykręcane separatory na krawężniku pomiędzy jezdnią a DDR. Wtedy każde wjechanie na DDR jakimkolwiek autem prawdziwą terenówką (nie mylić z SUVem) lub ciężarówką (nie mylić z dostawczakiem) będzie się kończyło zniszczeniami w podwoziu.

---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline `L`

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 483
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie jeżdżę szybko. Jeżdżę dokładnie.
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #83 dnia: 20 Mar 2013, 11:01:30 »
Jak akcja nie da skutku, zawsze można zawnioskować o przykręcane separatory na krawężniku pomiędzy jezdnią a DDR. Wtedy każde wjechanie na DDR jakimkolwiek autem prawdziwą terenówką (nie mylić z SUVem) lub ciężarówką (nie mylić z dostawczakiem) będzie się kończyło zniszczeniami w podwoziu.

Kolejny półśrodek, który w dodatku może kogoś kosztować zdrowie lub życie - myślę o rowerzyście, który z powodu takiej bariery zrobi OTB pod niezbyt wolno jadący pojazd samochodowy.

Raffi, proszę wyprowadź mnie z błędu jeśli się mylę. Władze naszego pięknego miasta (czyli JG) upierają się, że jeśli rower ma prawo jechać pod prąd to _musi_ być wyznaczony tzw. "kontrapas", czyli po prostu "pas ruchu dla rowerów" (wg PORD), tak? Tymczasem są przecież jezdnie o niewyznaczonych pasach ruchu - nie rozumiem więc czemu nie ma to zastosowania do rowerów?

To co bym chciał to B-2+T-22. Wystarczyłoby. Na pewno byłoby też taniej w budowie i eksploatacji - może w tym właśnie leży problem?
"governments will use whatever technology is available to them to combat their primary enemy - which is their own population" - Noam Chomsky

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #84 dnia: 20 Mar 2013, 14:18:13 »
Raffi, proszę wyprowadź mnie z błędu jeśli się mylę. Władze naszego pięknego miasta (czyli JG) upierają się, że jeśli rower ma prawo jechać pod prąd to _musi_ być wyznaczony tzw. "kontrapas", czyli po prostu "pas ruchu dla rowerów" (wg PORD), tak? Tymczasem są przecież jezdnie o niewyznaczonych pasach ruchu - nie rozumiem więc czemu nie ma to zastosowania do rowerów?

To co bym chciał to B-2+T-22. Wystarczyłoby. Na pewno byłoby też taniej w budowie i eksploatacji - może w tym właśnie leży problem?

Ogólnie masz rację. Jednak zwróć proszę uwagę na obecny wygląd ulicy Noakowskiego. Zwężono ją by wydzielić DDR, przez co na jezdni nie za bardzo jest miejsce by się mijać rowerami z autami jadącymi jezdnią.

Oczywiście możesz zrobić teraz drugą przebudowę, wywalić na to kilkanaście milionów złotych, poszerzyć jezdnię, a rowery pod prąd puścić jezdnią (przy czym będą one jechać od strony parkujących aut, co nie jest bezpieczne, bo cofający z takiego miejsca parkingowego kierowca gówno widzi). Wydasz kasę, a rezultat i tak będzie średni.

Albo możesz załatać obecne ułomne rozwiązanie z drogą rowerową, a za kilkanaście milionów zbudować coś innego - np drogę rowerową na Jagiellońskiej, Waryńskiego lub pasy rowerowe na Miodowej i Bonifraterskiej...

---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline `L`

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 483
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie jeżdżę szybko. Jeżdżę dokładnie.
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #85 dnia: 20 Mar 2013, 21:56:12 »
Ogólnie masz rację. Jednak zwróć proszę uwagę na obecny wygląd ulicy Noakowskiego. Zwężono ją by wydzielić DDR, przez co na jezdni nie za bardzo jest miejsce by się mijać rowerami z autami jadącymi jezdnią.

Trzeba było nie zwężać. Ten sam asfalt, który wylano na ścieżkę trzeba było wylać te kilkanaście cm niżej.

Oczywiście możesz zrobić teraz drugą przebudowę, wywalić na to kilkanaście milionów złotych, poszerzyć jezdnię, a

Ja? Nie ja spieprzyłem, więc dlaczego mam naprawiać?   ::)

rowery pod prąd puścić jezdnią (przy czym będą one jechać od strony parkujących aut, co nie jest bezpieczne, bo cofający z takiego miejsca parkingowego kierowca gówno widzi). Wydasz kasę, a rezultat i tak będzie średni.

To teraz robimy eksperyment myślowy: wyobrażamy sobie ulicę w mieście, parkują przy niej samochody (jak to w mieście) i powtarzamy: rowery tą ulicą nie jeżdżą, nie jeżdżą, nie jeżdżą...

Jeśli już komuś tak bardzo przeszkadzało, że ruch rowerów pod prąd ma się odbywać po stronie kamienic to co przeszkadzało przerzucić parking na drugą stronę? Praktyka pokazuje, że obie strony Noakowskiego doskonale na parking się nadają  >:(

Albo możesz załatać obecne ułomne rozwiązanie z drogą rowerową, a za kilkanaście milionów zbudować coś innego - np drogę rowerową na Jagiellońskiej, Waryńskiego lub pasy rowerowe na Miodowej i Bonifraterskiej...

Albo mogę twierdzić, że bezkarnie wyrzucono w błoto pieniądze - publiczne pieniądze a więc moje i Twoje, i Pana, i Pani również, na coś o czym od początku było wiadomo, że jest błędem.

Nie może być tak, że "No zbudowaliśmy to, tak jak zbudowaliśmy. Jest do niczego więc teraz bierzemy się za coś nowego, gdzieś indziej." Zamówienia publiczne to nie prywatna piaskownica! Jeśli ktoś się chce bawić w zarządzanie miastem to niech sobie odpowiednią grę komputerową sprawi.

Fotka z dziś, jeden z 6-7 samochodów:
"governments will use whatever technology is available to them to combat their primary enemy - which is their own population" - Noam Chomsky

Offline Mhrok

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 910
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #86 dnia: 20 Mar 2013, 22:42:11 »
Proponuję, żebyś zamiast narzekać na to jak jest zaproponował jakieś sensowne rozwiązanie.

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #87 dnia: 21 Mar 2013, 14:20:37 »
Ogólnie masz rację. Jednak zwróć proszę uwagę na obecny wygląd ulicy Noakowskiego. Zwężono ją by wydzielić DDR, przez co na jezdni nie za bardzo jest miejsce by się mijać rowerami z autami jadącymi jezdnią.

Trzeba było nie zwężać. Ten sam asfalt, który wylano na ścieżkę trzeba było wylać te kilkanaście cm niżej.

Zgadzam się, tylko to nie zmienia faktów. Masz zwężone. Kropek. Musisz rzeźbić z tym co masz, bo zamknięcie oczu i udawanie, że jest inaczej nie pomaga :P


Oczywiście możesz zrobić teraz drugą przebudowę, wywalić na to kilkanaście milionów złotych, poszerzyć jezdnię, a

Ja? Nie ja spieprzyłem, więc dlaczego mam naprawiać?   ::)

Jasne, że nie Ty osobiście, ze szpadlem Cię nikt tam nie wysyła. Jasne, że Ty nic nie spieprzyłeś. Ja też nie.

To jest pytanie strategiczne - można wyjechać cały budżet na drogi rowerowe na najbliższe kilka lat (bo taki mały mamy teraz ten budżet) na ten wcale nie najistotniejszy i liczący marne 200-300 metrów kawałek DDR w mieście. Albo można zrobić coś innego, co da rowerzystom lepszy rezultat i większy zysk. To nie jest pytanie "co robić". To jest pytanie: Jak lub w jakiej kolejności?


Jeśli już komuś tak bardzo przeszkadzało, że ruch rowerów pod prąd ma się odbywać po stronie kamienic to co przeszkadzało przerzucić parking na drugą stronę? Praktyka pokazuje, że obie strony Noakowskiego doskonale na parking się nadają  >:(

Nic nie przeszkadza przerzucić parking. Fizycznie to wszystko jest tam możliwe. Ale trzeba by to fizycznie wykonać w terenie, bo teraz jest jak jest. A to wymaga kasy.

Wiem, że łatwo powiedzieć "to nie moja wina że jest źle". Tylko od tego i od ładnych życzeń się tam nic nie zmieni.


Albo możesz załatać obecne ułomne rozwiązanie z drogą rowerową, a za kilkanaście milionów zbudować coś innego - np drogę rowerową na Jagiellońskiej, Waryńskiego lub pasy rowerowe na Miodowej i Bonifraterskiej...

Albo mogę twierdzić, że bezkarnie wyrzucono w błoto pieniądze - publiczne pieniądze a więc moje i Twoje, i Pana, i Pani również, na coś o czym od początku było wiadomo, że jest błędem.

Możesz twierdzić i nawet się z Tobą zgodzę. Można było zrobić to lepiej. Szczęśliwy? ;) A teraz mi powiedz co to dało, że się zgadzamy :P Problem pozostał i nadal można go zrobić po mojemu za 50 tys zł, albo po Twojemu za kilka milionów, których nie ma i pewnie nie będzie przez następne 10 lat.

Chyba, że masz jakiś pomysł skąd tą kasę wziąć? Zamieniam się w słuch.


Nie może być tak, że "No zbudowaliśmy to, tak jak zbudowaliśmy. Jest do niczego więc teraz bierzemy się za coś nowego, gdzieś indziej." Zamówienia publiczne to nie prywatna piaskownica! Jeśli ktoś się chce bawić w zarządzanie miastem to niech sobie odpowiednią grę komputerową sprawi.

Zgadzam się. A teraz wymyśl jak coś tam poprawić bez kasy, albo jak znaleźć kasę na to co proponujesz :D Bo oczywiście mówisz pięknie, ale od gadania problem nie znika :P
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline oicmada

  • Początkujący
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #88 dnia: 27 Mar 2013, 12:52:54 »
A ja mam inny pomysł na rozwiązanie problemu parkujących samochodów.

Można by wspólnymi siłami przez powiedzmy miesiąc zrobić jak najwięcej zdjęć źle zaparkowanych samochodów (studiuje na PW więc 10 codziennie powinienem zrobić) i potem umieścić je na jakiejś stronie internetowej i spróbowac sprawę nagłośnic w mediach + wysłać zdjęcia do SM - powinni wlepić wszystkim mandaty.

Co Wy na to? Może wtedy się ludzie oduczą? Chętnie się udzielę dla dobra ogółu

Offline ŁukaszM

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Remont Noakowskiego - kolejna DDR, która będzie mało użyteczna.
« Odpowiedź #89 dnia: 27 Mar 2013, 12:58:28 »
Żeby SM wlepiła mandaty, musisz się u nich stawić osobiście i złożyć zeznania.