Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Praga Południe, Rembertów, Wawer, Wesoła

DDRiP za Mostem Siekierkowskim, po stronie praskiej - południowej

(1/4) > >>

storm:
Niestety bez zdjęć, bo gdzieś mi się podziały stare, ale temat nie jest nowy, a raczej już stary, ale mimo to jak do tej pory jeszcze nikt w tej sprawie nic nie zrobił.
Kwestia dotyczy tego miejsca:
http://tiny.pl/h7hjt
http://tiny.pl/h7hj1

Jadąc z południa i wjeżdżając na most - jest wszystko w porządku. Co jednak będzie, jesli ktoś spróbuje zjechać z mostu z dużą prędkością? W ostatniej chwili zobaczy czarną przepaść przed sobą (schody dla pieszych idące w dół) i ewentualnie dalszy ciąg ścieżki mignie mu z prawej strony... Będzie miał koszmar i pamiątki na ciele do końca życia. O ile przeżyje.

Pierwszy raz to miejsce widziałem w 2007 roku zdaje się, jadąc do Anina wieczorem. jakoś tak zwolniłem, bo nie widziałem z dala dalszego ciagu ściezki rowerowej, a potem zobaczyłem ją, ale... z boku. A przed sobą, może z 3-4 metry dalej - schody. Co by było gdybym zasuwal kolarką 40 km/h? Czy pisałbym tego posta czy raczej robiłbym za warzywko, albo oglądał korzenie trawy od dołu...?
Gdyby jeszcze w tym miejscu bylo jakiekolwiek oznaczenie, że coś jest "nie halo" nieco dalej... Ale nie ma. Miejsce zostało kompletnie olane nie tylko przez [cenzura] budowlańców czy [cenzuuuuura dłuższa] projektantuffff tego skrzyżowania, ale i przez lokalnych rowerzystów.

Moim zdaniem coś z tym trzeba w końcu zrobić, lata mijają, w końcu trafi się ktoś, kto spadnie w dół, połamie się lub zabije... Czy musi być tragedia, aby wreszcie ktoś ruszył głową i swoim siedzeniem?

Maćkofff:
Z tego co pamietam to prascy rowerzysci w tamtych miejscach wyklejali duzo tasmy odblaskowej na barierki co by zauwazyc w nocy

gromanik:
Do rozwiązania problemu moim zdaniem wystarczyłoby wykonanie ciągłych linii krawędziowych po obu stronach ciągu pieszo-rowerowego, które przed schodami odchodziły by w prawo (w stronę zjazdu dla rowerzystów) ,ewentualnie jeszcze symbol roweru na nawierzchni i biała strzałka jak do skrętu w prawo na pasie ruchu dla samochodów i dodatkowo znak ze schematem kierunku jazdy rowerzystów lub znaki D-35 (przejście podziemne dla pieszych) po obydwu stronach schodów.

Zmuszające do myślenia pismo do ZDM, przesłane do wiadomości BDiK i Inżyniera Ruchu powinno załatwić sprawę, tzn. doprowadzić do opracowania rozwiązania, trudniejsze będzie, żeby to rozwiązanie zostało opracowane szybko...
Do pisma przydałoby się zdjęcie tego miejsca od strony mostu, bo z prawdą objawioną trudno dyskutować  ;)

storm:
Może dzisiaj uda mi się zrobić fotkę tego miejsca, nie obiecuję...

Ale zadziwiająca rzecz jest na tym linku: http://tiny.pl/h7hj1
Czy zauważyliście, że na północnej stronie mostu się "dało" zrobić wyprofilowany zjazd i przejazd pod nim, a po południowej już nie?
P.S. Ale to co zrobiono po północnej, czyli równoległe do siebie 2x DDRiP w odleglości kilkudziesięciu metrów, stykające się kilkaset metrów dalej to jest... "pomnik" ku chwale projektanta. Oklaski.

Skałbanek:
Macie rację ALE myślę że jak sami to załatwimy będzie szybciej kupić farbę i namalować w paru miejscach UWAGA ZWOLNIJ na odcinku 100 metrów niech to zrobi ktoś co blisko mieszka bo ja z Ząbek jestem i tam nigdy mnie nie było  :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej