Autor Wątek: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa  (Przeczytany 21352 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« dnia: 21 Cze 2012, 14:04:11 »
Piszę pisma do GDKiA bo to oni chyba zarządzają tym bałaganem:

Przyciski na skrzyżowaniu :)
 
Cytuj
Warszawa dn. xxxxx

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
e-mail: sekretariat.warszawa@gddkia.gov.pl

Mój znak BJN/001/06/2012

Dotyczy: Regulacja systemu automatycznej detekcji rowerzysty na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa

Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu regulację systemu automatycznej detekcji rowerzysty na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa. System nie wykrywa obecności rowerzysty na wyżej wymienionym przejeździe, w związku z tym, zielone światło dla rowerzystów nie zapala się co uniemożliwia przejazd przez ul. Wał Miedzeszyński w stronę drogi dla rowerów wzdłuż ul. Fieldorfa.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
                           
                                                                                                                                                 Z poważaniem
                           
Do wiadomości
Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl

Oddzielne pismo w sprawie obniżenia krawężników:

Cytuj
Warszawa dn. xxxxx

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
e-mail: sekretariat.warszawa@gddkia.gov.pl

Mój znak BJN/002/06/2012

Dotyczy: Obniżenie wysokości krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa

Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu obniżenie wszystkich krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa zarówno po stronie korony wału przeciwpowodziowego, jak i na wysepce centralnej oraz po stronie ul. Fieldorfa.

Jednocześnie zwracam uwagę, iż zgodnie § 48. 1.  ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie  powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
                           
                                                                                                                                                 Z poważaniem
Do wiadomości
Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl

Nierówności na drodze rowerowej na koronie wału

Cytuj
Warszawa dn. xxxxx

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
e-mail: sekretariat.warszawa@gddkia.gov.pl

Mój znak BJN/003/06/2012

Dotyczy: Nierówności poprzeczne na drodze rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy Mostem Siekierkowskim a skrzyżowaniem ul. Wał Miedzeszyński z ul. Fieldorfa

1. Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu usunięcie poprzecznego uskoku na drodze rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy latarniami oznaczonymi 39448 i 39449

Jednocześnie zwracam uwagę, iż zgodnie § 48. 1.  ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie  powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.
2. Jednocześnie proszę o wyrównanie całego odcinka drogi rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy Mostem Siekierkowskim a skrzyżowaniem ul. Wał Miedzeszyński z ul. Fieldorfa najlepiej poprzez wymianę nawierzchni na zgodną z rozporządzeniem. Na tym odcinku kostka betonowa z której wykonano nawierzchnię rozsuwa się powodując bardzo nieprzyjemne wibracje roweru oraz niebezpieczne na zakrętach koleiny.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
                           
                                                                                                                                                 Z poważaniem
Do wiadomości
Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl

Proszę o uwagi i komentarze.
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline Fochna

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Płeć: Kobieta
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Cze 2012, 15:01:03 »
Może dodać - przy nierównościach - że nie można wykluczyć, iż to właśnie niemożność zachowania równego toru jazdy doprowadziła niedawno do groźnego dla życia rowerzysty wypadku na koronie Wału.


Offline robertrobert1

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 762
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Cze 2012, 15:19:28 »
Nie będę oponować ale akurat te miejsca mogę zaliczyć do względnie komfortowych ale ...skoro złej baletnicy...to niech się tym zajmą chociaż uważam, że na Pradze jest wiele więcej miejsc pilniejszych interwencji.

GFM

  • Gość
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Cze 2012, 16:23:16 »
To ostatnie pismo w sprawie ścieżki na koronie wału - to coś mam wrażenie,
że adresat niewłaściwy. Zdaje się, że to droga wojewódzka oznaczona numerem 801.

Offline wit

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Cze 2012, 16:25:36 »
Ścieżka na koronie wału to dla mnie w ogóle interesujący twór. Pomijając jakość nawierzchni (z roku na rok coraz gorszą) zastanawia mnie celowość barierek. Pytanie: co jest gorsze- przy ich braku grozi zsunięcie się z wału i w miarę miękkie lądowanie na trawie, gdy są, przy manewrze mijania można się nie zmieścić i zaczepić kierownicą o barierkę. Raz byłem świadkiem czegoś takiego, dla pechowca skończyło się to bardzo nieprzyjemnym upadkiem.

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Cze 2012, 16:46:20 »
To ostatnie pismo w sprawie ścieżki na koronie wału - to coś mam wrażenie,
że adresat niewłaściwy. Zdaje się, że to droga wojewódzka oznaczona numerem 801.

Fakt. Poza tym w WAW (i innych miastach na prawie powiatu) zarówno drogami wojewódzkimi jak i krajowymi zajmuje się ZDM. Wyjątek stanowią trasy ekspresowe i autostrady, ale Wał żadną z nich nie jest.
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline robertrobert1

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 762
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Cze 2012, 17:17:06 »
Ścieżka na koronie wału to dla mnie w ogóle interesujący twór. Pomijając jakość nawierzchni (z roku na rok coraz gorszą) zastanawia mnie celowość barierek. Pytanie: co jest gorsze- przy ich braku grozi zsunięcie się z wału i w miarę miękkie lądowanie na trawie, gdy są, przy manewrze mijania można się nie zmieścić i zaczepić kierownicą o barierkę.

Problem barierek na koronie wału był już nie jednokrotnie poruszany a powstały one z myślą o bezpieczeństwie rowerzystów aby z korony wału nie wjeżdżali na jezdnię. Tak naprawdę to jakiś pismak żle zinterpretował zapis BHP mowiący o barierkach jeśli uskok ma więcej niż 1 m różnicy w pionie. Tymczasem korona wału nie posiada uskoku tylko łagodny stok więc zapis BHP w tym przypadku nie ma zastosowania.
A same barierki umieszczone bez zachowania skrajni zawężają ciąg pieszo-rowerowy do szerokości nieprzepisowych więc same zamiast chronić stwarzają niebezpieczeństwo.

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Cze 2012, 23:15:46 »
Raffi: czyli pisma mam kierować do ZDM'u a nie do gddaki. Ok, zmienię. Co myślisz o piśmie w sprawie regulacji automatycznej detekcji? Będą musieli się chyba przyznać, że takowego tam nie ma i że rowerzysta musi naciskać niezgodne z rozporządzeniem przyciski co pozwoli kopnąć ich w pupę. Taki mam plan.
Jakie rozporządzenie określa rodzaj nawierzchni na DDR?
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline kaczor1

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 734
    • www.kaczor2.blogspot.com
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Cze 2012, 07:50:45 »
Raffi: czyli pisma mam kierować do ZDM'u a nie do gddaki. Ok, zmienię.
Ja bym dodał tylko drugi adres w nagłówku i wysłał zarówno do ZDM jak i do gddaki. Zawsze trochę szybciej jeśli nie będą sobie przesyłać pism "zgodnie z kompetencjami"

Co myślisz o piśmie w sprawie regulacji automatycznej detekcji? Będą musieli się chyba przyznać, że takowego tam nie ma i że rowerzysta musi naciskać niezgodne z rozporządzeniem przyciski co pozwoli kopnąć ich w pupę. Taki mam plan.
Słabo ten przejazd kojarzę, ale coś mi się zdawało, że to podpucha.  :D

Jakie rozporządzenie określa rodzaj nawierzchni na DDR?
Jeśli chodzi Ci o to, żeby zamienić kostkę na asfalt, to niestety, żadnym paragrafem nie można się tu podeprzeć. Asfalt w WAW, narzucają standardy przyjęte zarządzeniem nr 5523/2010. DDR przy trasie siekierkowskiej, powstawała przed ich uchwaleniem, więc o zmianę nawierzchni, można jedynie prosić, co nie znaczy, że nie należy tego robić.

Edit:
Pamiętaj, aby dołączyć swoje dane i swój pełen adres.
W zamieszczanych pismach, dane są wykasowane, aby ich nie upubliczniać.
« Ostatnia zmiana: 22 Cze 2012, 07:54:49 wysłana przez kaczor1 »
IX Zlot Rowerów Poziomych Bełchatów 2016


"30 ucisków 2 wdechy. Bo poza życiem w internecie istnieje to prawdziwe, które czasem na chwilę się zatrzymuje"
Autor nieznany

Offline robertrobert1

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 762
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #9 dnia: 22 Cze 2012, 07:56:20 »
Obawiam się, że asfalt na koronie wału p.powodziowego jest niedopuszczalny. Ale pewności nie mam. :(

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #10 dnia: 22 Cze 2012, 08:27:30 »
Raffi: czyli pisma mam kierować do ZDM'u a nie do gddaki.

W WAW tak. W miastach nie na prawie powiatu drogami wojewódzkimi zajmuje się Zarząd Dróg Wojewódzkich, czy coś o podobnej nazwie.
 

Co myślisz o piśmie w sprawie regulacji automatycznej detekcji? Będą musieli się chyba przyznać, że takowego tam nie ma i że rowerzysta musi naciskać niezgodne z rozporządzeniem przyciski co pozwoli kopnąć ich w pupę. Taki mam plan.

Pisz, pisz.


Jakie rozporządzenie określa rodzaj nawierzchni na DDR?

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.

Ale niestety kostka dauna jest tam jak najbardziej dopuszczona.
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Cze 2012, 11:04:22 »
Dziękuję za uwagi, wysyłam.

Cytuj
Warszawa, 22 czerwca 2012
   [ciach = ON]
moje dane osobiste
   [ciach = OFF]

Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa

Mój znak   BJN/001/06/2012

Dotyczy:   Regulacja systemu automatycznej detekcji rowerzysty na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa

Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu regulację systemu automatycznej detekcji rowerzysty na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa. System nie wykrywa obecności rowerzysty na wyżej wymienionym przejeździe, w związku z tym, zielone światło dla rowerzystów nie zapala się, co uniemożliwia legalny, zgodny z przepisami przejazd przez ul. Wał Miedzeszyński w stronę drogi dla rowerów wzdłuż ul. Fieldorfa.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.

Z poważaniem
mój podpis

Do wiadomości:

Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl

Cytuj
Warszawa, 22 czerwca 2012
   [ciach = ON]
moje dane osobiste
   [ciach = OFF]

Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa

Mój znak   BJN/002/06/2012

Dotyczy:   Obniżenie wysokości krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa

Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu obniżenie wszystkich krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa zarówno po stronie korony wału przeciwpowodziowego, jak i na wysepce centralnej.

Jednocześnie zwracam uwagę, iż zgodnie § 48. 1.  ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie  powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.

Z poważaniem
mój podpis

Do wiadomości:

Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl


Cytuj
Warszawa, 22 czerwca 2012
   [ciach = ON]
moje dane osobiste
   [ciach = OFF]

Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa

Mój znak   BJN/003/06/2012

Dotyczy:   Nierówności poprzeczne na drodze rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy Mostem Siekierkowskim a skrzyżowaniem ul. Wał Miedzeszyński z ul. Fieldorfa

1. Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu usunięcie poprzecznego uskoku na drodze rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy latarniami oznaczonymi 39448 i 39449 (na wysokości początku wjazdu na Most Siekierkowski dla samochodów)

2. Jednocześnie proszę o wyrównanie całego odcinka drogi rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy Mostem Siekierkowskim a skrzyżowaniem ul. Wał Miedzeszyński z ul. Fieldorfa najlepiej poprzez wymianę nawierzchni na zgodną z rozporządzeniem (na przykład asfaltową). Na tym odcinku fazowana kostka betonowa, z której wykonano nawierzchnię rozsuwa się powodując bardzo nieprzyjemne wibracje roweru oraz niebezpieczne na zakrętach koleiny.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.

Z poważaniem
mój podpis

Do wiadomości:

Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #12 dnia: 07 Lip 2012, 16:25:42 »
Odpowiedzieli na trzecie pismo (nierówności na DDR na koronie wału), znaczy przekierowali je do Zakładu Remontów i Konserwacji Dróg Miejskich. Przekazanie dalej zajęło im tylko 12 dni :D
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

Offline gromanik

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 817
  • Płeć: Mężczyzna
    • Białołęka dla rowerów
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Lip 2012, 08:41:30 »
Z nazwą jednostki do której przekazali, trochę się zapędziłeś. Jeżeli przekazali do ZRiKD, to znaczy, że rozpatrzyli pozytywnie i poszło do realizacji. ZDM jest organem właściwym w sprawie, więc termin 7 dni na przekazanie do właściwego organu nie dotyczy tej sytuacji moim zdaniem. Wyrobili się z udzieleniem odpowiedzi w ciągu 30 dni.

Odpowiedzieli na trzecie pismo (nierówności na DDR na koronie wału), znaczy przekierowali je do Zakładu Remontów i Konserwacji Dróg Miejskich. Przekazanie dalej zajęło im tylko 12 dni :D
« Ostatnia zmiana: 08 Lip 2012, 08:44:29 wysłana przez gromanik »

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 25 lat na poziomie
    • Moje rowery
Odp: Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa
« Odpowiedź #14 dnia: 08 Lip 2012, 22:24:18 »
Zakład konserwacji i remontów dróg miejskich - napewno tam adresowali pismo. I tak, to jest skierowanie do realizacji.
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS) w stanie śmierci technicznej, Thyss 222
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F