Sprawy organizacyjne > Regulaminy i sprawy organizacyjne.
Regulamin forum Warszawskiej Masy Krytycznej - obowiązuje od 21.11.2011
(1/1)
Stanley:
REGULAMIN FORUM WMK:
1. Nowe tematy zakładamy, gdy żaden z tematów już istniejących nie pasuje do tego, co chcemy napisać. Tematy dublujące inne wątki będą usuwane lub łączone z istniejącymi wątkami.
2. Tematy umieszczamy we właściwym dziale. Działy są tematyczne, dość intuicyjne i dobrze opisane. W razie wątpliwości, gdzie umieścić temat, można napisać prywatną wiadomość do któregokolwiek moderatora. Jeśli temat nie pasuje do żadnego działu, zapraszamy do działu hydepark.
3. Tematy o biednych lub chorych dzieciach, super zarobku, super okazjach itp. będą traktowane jako SPAM i usuwane (nawet z działu hydepark).
4. Zdjęcia i filmiki z Mas wrzucamy do podforum specjalnie stworzonego w tym celu. To ułatwi ludziom szukanie.
5. Tematy opisujemy tak, by czytając sam temat można się było domyślić o co autorowi chodzi i co znajduje się w wątku. Tematy w stylu: "Ważne, koniecznie przeczytaj" - będą usuwane, lub tytuł tematu zostanie zmieniony.
6. Zanim coś napiszemy - zastanawiamy się co chcemy przekazać. Jeśli zapomnisz o czymś napisać, nie twórz nowego wpisu w temacie, tylko edytuj post napisany przez siebie wcześniej, by nie dochodziło do sytuacji kilku pod rząd postów jednego użytkownika. (można edytować przez 1 godzinę od napisania posta)
7. Cytowanie.
Staramy się nie cytować obrazków. Jeśli odpowiadamy na ostatni post w temacie, staramy się go nie cytować.
8. Nie obrażamy innych:
ludzi na forum, ludzi spoza forum, poglądów, religii, wszelkich preferencji etc.
Nie klniemy.
9. Nie umieszczamy odpowiedzi w stylu: "haha", "ok", "...", "yhy" i tym podobnych, nic nie wnoszących do tematu.
10. Nie nadużywamy WIELKICH LITER, dużej czcionki, oraz czerwonego koloru - spowoduje to usunięcie posta; lub w razie nadmiaru wolnego czasu moderatora ? przeredagowanie na akceptowalny i czytelny format.
11. Zanim o coś zapytamy, sprawdźmy czy na nasze pytanie jest już odpowiedź na stronie Masy lub w danym wątku. Pytania, na które już są odpowiedzi będą usuwane.
12. Ortografia i interpunkcja obowiązuje. Jeśli masz z nimi poważne problemy, korzystaj z odpowiednich programów sprawdzających pisownię. Dotyczy to także postów bez polskich liter.
13. Nie wywołujemy w wątkach agresywnych kłótni, itp., a jeśli takie zauważymy, nie bierzemy w nich udziału.
Jeśli po interwencji moderatora kłótnia będzie kontynuowana, osoby biorące w niej udział będą czasowo banowane.
Prowokacje zgłaszamy do moderatora.
14. Sztuczne podtrzymywanie na górze wątków poprzez dopisywanie kolejnych postów będzie premiowane zamknięciem lub usunięciem wątku. W razie gdy jest to uzasadnione, można poprosić moderatora o "przyklejenie" wątku na górze - jeżeli uzna, że jest taka potrzeba, bo wątek faktycznie jest ważny - zrobi to.
15. Nie odchodzimy od tematu wątku. W razie dużego odejścia od tematu, wątek może zostać podzielony na dwa - by kontynuować dyskusję w temacie oryginalnym i nie zabijać dyskusji w temacie, na który zeszła dyskusja.
16. Sprawy nie opisane tutaj reguluje NETYKIETA, którą znajdziecie tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta
17. Nie spamujemy linkami. Jedynymi dozwolonymi linkami są te związane z tematyką rowerową oraz z Warszawską Masą Krytyczną - czyli na przykład polecające sklep z artykułami rowerowymi / rolkowymi itp.
18. Profile używane do wysyłania spamu przez boty lub ludzi, obraźliwe, propagujące przemoc, rasizm, nazizm, itp. - będą banowane lub usuwane.
19. W razie potrzeby, zasady tego forum będą modyfikowane.
20. Przestrzegamy poleceń moderatora. W przypadku edycji wiadomości przez moderatora użytkownik nie może przywracać zmodyfikowanych treści.
21. Za niestosowanie się do powyższych zasad grozi: zamknięcie/edycja/przesunięcie/usunięcie wiadomości lub tematu; ostrzeżenie, blokada czasowa, całkowity ban na forum. Zależnie od sytuacji moderator decyduje, która forma jest najodpowiedniejsza.
22. W hydeparku obowiązuje złagodzona moderacja, ale obowiązuje!
23. Zastrzeżenia oraz uwagi dotyczące pracy moderatorów prosimy kierować do nich na PW. W przypadku konfliktu z którymkolwiek z moderatorów, prosimy o rozstrzygnięcie sporu przez innego moderatora.
Dyskusji o pracy moderatorów nie prowadzimy na forum publicznym tylko poza nim.
24. Obowiązuje tajemnica korespondencji. Nie cytujemy prywatnych wiadomości, chyba, że autor wyrazi zgodę.
Kto jest moderatorem i administratorem można sprawdzić tutaj. Można ich pytać, prosić o pomoc lub np. o "przyklejenie wątku".
Nawigacja
Idź do wersji pełnej