Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Śródmieście, Wola

Ruch Pod Prąd po Warszawsku

<< < (2/2)

em c:
O, a już chciałem zakładać nowy temat. Prośba do administratora o dodanie słowa "Mokotowska" do nazwy tematu.

Wczoraj jechałem Mokotowską od pl. 3 Krzyży, gdzie zauważyłem znak "nie dotyczy rowerów" pod strzałka oznaczającą ulicę jednokierunkową. To samo na skrzyżowaniu Mokotowskiej z Wilczą. Najpierw zdziwiłem się, że nic o tym nie słyszałem, a potem zdziwiłem się jeszcze bardziej, bo od ul. Pięknej wygląda to tak:



[klik aby zwiększyć rozdzielczość]

Właśnie chciałem zapytać czy dobrze rozumiem i czy to wersja ostateczna, tzn. ruch rowerów w obu kierunkach jest dopuszczony, ale korzystać mogą z niego właściwie mieszkańcy Mokotowskiej oraz rowerzyści, którzy zawrócą. Po treści pierwszego wpisuje zgaduję, że tak miało być (zgaduję, bo grafika już się nie wyświetla).

kaczor1:

--- Cytat: em c w 13 Sie 2017, 09:10:17 ---Właśnie chciałem zapytać czy dobrze rozumiem i czy to wersja ostateczna, tzn. ruch rowerów w obu kierunkach jest dopuszczony, ale korzystać mogą z niego właściwie mieszkańcy Mokotowskiej oraz rowerzyści, którzy zawrócą.

--- Koniec cytatu ---
Dokładnie tak. A także ci, którzy przeprowadzą rower na piechotę.


--- Cytat: em c w 13 Sie 2017, 09:10:17 ---Po treści pierwszego wpisuje zgaduję, że tak miało być

--- Koniec cytatu ---

Tak zostało zaprojektowane, ale nie tak miało być.

rowerozof:
Tu mamy ten sam  (podobny) problem co na skrzyżowaniu Koszykowej i Emilii plater. Projekt do BP zakładał kontra ruch ale od Koszykowej. Jednak aby go wprowadzić potrzebna była modyfikacja sygnalizacji. W Warszawie nie da się modyfikować więc potrzebna jest wymiana całej i pewnie jakieś prace budowlane. ZTP  (odpowiedzialny za realizacje projektu) się na to nie zdecydował bo Koszykowa to ulica ZDM i to ona odpowiada za sygnalizację. ZDM z kolei też się nie kwapił do zmiany bo ma ZITy . W związku z tym zostały złożone projekty do BP na te 2 skrzyżowania. Okazało się że to jest wykonalne w ramach BP tylko że kosztuje po około 700 tys  zł. Jako że w obszarze był jeszcze projekt kontraruchu Marszałkowskiej to wycofałem ten projekt aby nie było konkurencji rowerowej. Ostatecznie Koszykowa x Plater została wybrana do realizacji. Mokotowska x Koszykowa musi poczekać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej