Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Aglomeracja Warszawska

Ankieta- Wpływ walorów krajobrazowych na turystykę rowerową na terenie Warszawy

(1/2) > >>

7gruby7:
Witam, nie wiem czy w dobrym miejscu ale w razie jak nie to proszę o przeniesienie. Koleżanka pisze pracę magisterską na temat związany z infrastrukturą rowerową na terenie Warszawy, może znajdziecie chwile na wypełnienie krótkiej ankiety, która pomoże Jej w tym.
http://www.ankietka.pl/ankieta/84574/wplyw-walorow-krajobrazowych-na-turystyke-rowerowa-na-terenie-warszawy-i-okolic.html
Dziękuje w imieniu koleżanki za poświęcony czas.

Raffi:
Ankieta wypełniona.

Warto by przeformułować pytanie 6, bo dojazd do szkoły, ani nawet rekreacyjna wycieczka nijak nie może być nazwana turystyką rowerową, ani w ogóle turystyką :P

7gruby7:
dzięki, przekaże twoje uwagi koleżance

skip_yeti:
Gotowe. Ankieta jak najbardziej w dobrym miejscu - nie dość że tutaj wszyscy mniej lub bardziej rowerowi, to jeszcze aż za dobrze zaznajomieni ze stołeczną (i okoliczną) tzw. infrastrukturą.


Pytanie 6 - "do jakich celów służy panu/pani rower?" albo krócej "po co kręcisz"  :P
Raffi, a jak ja biorę swoje dziecię np. na wycieczkę po zabytkach to dla mnie to rekreacja a dla niego to już poważna turystyka  ;D


Tak btw, co to jest "przejezdność" wg autorki? Czy chodzi o to ile rowerów przejedzie. czy raczej jak i czy w ogóle da się przejechać? Czy to pojęcie da się w ogóle stopniować?
 

qwerJA:
A co to wogle są "trasy rowerowe'' w PoRD są:

-Drogi dla rowerów (DDR)
-Drogi dla pieszych i rowerów (czytaj chodniki na które łaskawie wpuszczono rowerzystów i ci ostatni nie mają obowiązku po tym jechać, gdy wolą wygodną jezdnię), sam popycham wówczas jezdnią.
-Pasy rowerowe - niedopuszczalne w Warszawie, bo w Warszawie (w przeciwieństwie do Krakowa) szanują bubel pt. Rozporządzenie o znakach i czymś tam ponadto (powszechnie znany jako czerwona książeczka) 
 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej