Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Praga Południe, Rembertów, Wawer, Wesoła
Konsultacje projektu Stanisławowska-Dwernickiego-Szaserów
mk1111:
Grzegorz, nikt ci tego nie wyjaśni, ani nawet nie odpowie na jakiekolwiek pytanie dotyczące szczegółów. To wbrew nazwie nie są konsultacje dotyczące projektów,a prezentacje koncepcji PFU. Jak wczoraj stwierdzili na Radzymińskiej projekty będą powstawały po uzyskaniu finansowania unijnego w bliżej niesprecyzowanej przyszłości.
jolajola1:
Na stronie konsultacji http://konsultacje.um.warszawa.pl/konsultacja/7-nowych-tras-rowerowych-targowek-praga-poludnie-ursynow-wola-i-bielany jest info, że raporty (z tego projektu oraz pozostałych z okresu 25.05 - 17.06) będą dopiero w połowie sierpnia.
A wczoraj u IR widziałam projekt, który tylko częściowo uwzględniał nasze postulaty, te zgłaszane na spotkaniu. Są komplety przejść na skrzyżowaniach na wschód od Garwolińskiej, ale nie ma przejazdu rowerowego na wprost wyjścia ze szkoły, tam gdzie są światła piesze. Prowadzenie drogi rowerowej na zachód przy stadionie Orła zabiera ponad połowę miejsc parkingowych dla mieszkańców, będą protesty i ostatecznie będzie parkowanie skośne na miejscach równoległych i powtórzy się sytuacja z parkowania na Świętokrzyskiej.
Nie pamiętam wszystkich naszych uwag... Marek, Ty wysyłałeś chyba oficjalne pismo z naszymi, Masowymi wnioskami. Czy udostępniłbyś kopię tu, albo wkleił text?
SeBeQ:
--- Cytat: jolajola1 w 29 Lip 2016, 11:56:30 ---Nie pamiętam wszystkich naszych uwag...
--- Koniec cytatu ---
Śmigam tamtędy baaardzo regularnie, a Nasze postulaty wynikały nie z własnego widzimisię tylko z tego, czego oczekują mieszkańcy/osoby korzystające z infrastruktury.
Jeżeli zostanie to, co w większości zaprojektował Pan Projektant to nie będzie to z korzyścią dla żadnej ze stron.
Drodzy Kochani pamiętajcie, że od Chłopickiego jest twór, który dobitnie ukazuje zasadę zróbmy cokolwiek... Na tym odcinku widzę tylko "niedzielnych, przemieszczających się na góralach od opon 2".
Dlaczego ścieżki dla aut są zawsze z asfaltu dostosowanego do V>40km/h, obojętne czy jest to Jeep Grand Cherokee czy Koenigesegg...
robertrobert1:
W projekcie zauważyłem dwa błedy.
1.Skrzyżowanie Dwernickiego-Szaserów-Wiatraczna.
Z kierunku Dwernickiego wjazd na ddr zaczyna się przez skrzyżowaniem z Wiatraczną. Według mnie wjazd powinien być za skrzyżowaniem już na ddr na Szaserów. Wiadomo, że samodzielne przejazdy rowerowe na skrzyżowaniach to miejsca bardzo kolizyjne. Pas rowerowy przechodzący przez skrzyżowanie jest o wiele bezpieczniejszy.
Ponadto na tym kierunku powinna być także śluza rowerowa by możliwa była jazda w jednym cyklu w Wiatraczną w kierunku północnym.
Kierunek przeciwny może pozostać bez zmian.
2.Skrzyżowanie Dwernickiego- Mycielskiego.
Brak możliwości zjazdu z Dwernickiego w Mycielskiego z kierunku od Kickiego. Powinna być w tym miejscu linia przerywana . Także brakuje wyjazdy z Mycielskiego na Dwernickiego. Ponadto sama Dwernickiego aż się prosi o kontrapas.
Gregorius:
--- Cytat: robertrobert1 w 20 Lis 2016, 08:21:07 ---W projekcie zauważyłem dwa błedy.
1.Skrzyżowanie Dwernickiego-Szaserów-Wiatraczna.
Według mnie wjazd powinien być za skrzyżowaniem już na ddr na Szaserów. Wiadomo, że samodzielne przejazdy rowerowe na skrzyżowaniach to miejsca bardzo kolizyjne. Pas rowerowy przechodzący przez skrzyżowanie jest o wiele bezpieczniejszy.
--- Koniec cytatu ---
Co komu wiadomo - to zależy od poglądów nie koniecznie słusznych. W/g mnie jest dobrze.
--- Cytat: robertrobert1 w 20 Lis 2016, 08:21:07 ---Ponadto w tym kierunku powinna być także śluza rowerowa by możliwa była jazda w jednym cyklu w Wiatraczną w kierunku północnym.
Kierunek przeciwny może pozostać bez zmian.
--- Koniec cytatu ---
A niby dokąd chciał byś tą Wiatraczną na północ jechać? Tam nie ma nic poza stanem wojennym
podtrzymywanym przez PKP.
W kierunku przeciwnym śluza jest jak najbardziej potrzebna, jak również długi pas do lewoskrętu.
Brak tego pasa korkuje ul. Szaserów każdego ranka co najmniej do Garwolińskiej.
--- Cytat: robertrobert1 w 20 Lis 2016, 08:21:07 ---Także brakuje wyjazdy z Mycielskiego na Dwernickiego. Ponadto sama Dwernickiego aż się prosi o kontrapas.
--- Koniec cytatu ---
Chyba coś ćpałeś - Mycielskiego jest jednokierunkowa więc nikt z niej wyjeżdżał nie będzie; natomiast
Dwernickiego jako dwukierunkowa będzie miała dwa pasy rowerowe po jednym w każdą stronę.
Kontrapas to coś z innego wymiaru.
Reasumując dobrze się stało, że konsultacje odbyły się w kręgu lokalsów i mamy je za sobą.
Zgłosiliśmy wiele uwag i postulatów, a co najważniejsze wszystkie były konstruktywne.
Natomiast próbę zanegowania projektu (niestety była) szybko spacyfikowaliśmy.
Znacznie lepiej jest jeździć DDRką z niewielkimi wadami niż nie mieć jeździć którędy.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej