Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Praga Południe, Rembertów, Wawer, Wesoła
Konsultacje projektu Stanisławowska-Dwernickiego-Szaserów
jolajola1:
7 czerwca 2016 r. (wtorek) o godz. 17.00 w Centrum Społeczne PACA 40, ul. Paca 40 odbędą się konsultacje projektu Trasa rowerowa wzdłuż ciągu ulic Stanisławowska - J. Dwernickiego - Szaserów. Ma to być alternatywą dla" ruchliwej i nieprzyjaznej rowerzystom" ul. Grochowskiej. Na odcinku od ul. Chodakowskiej do ul. Wiatracznej mają być wyznaczone pasy rowerowe, a na ul. Szaserów ? drogi dla rowerów.
link do projektów 1 http://konsultacje.um.warszawa.pl/konsultacja/7-nowych-tras-rowerowych-targowek-praga-poludnie-ursynow-wola-i-bielany
link do projektów 2 https://zdm.waw.pl/aktualnosci/kolejne-konsultacje-projektow-nowych-drog-dla-rowerow
jolajola1:
I, jak dla mnie projekt ma podstawową wadę wielu warszawskich projektów - urywa się w polu, a dokładniej na Mińskiej#Chodakowskiej.
No bo co dalej? O ile rowerzysta na zachód sobie pojedzie Mińską w ruchu ogólnym, to jak ma się dostać rowerzysta jadący na wschód z Grochowskiej na Mińską? Teleportacja? Znowu???
I czy projekt jest w jakikolwiek sposób skorelowany z projektem z zeszłorocznego BP, gdzie ma być niedługo (między innymi) kontraruch na Kamionkowskiej?
Gregorius:
A jak dla mnie to 100% sukcesu.
Najważniejsze, że wreszcie będzie.
Projekt obejrzałem pobieżnie i wielkich wad nie widzę.
A że urywa się w polu?
Jolu! Nie od razu Kraków zbudowano.
Dojedziesz do tego szlaku na dotychczasowych zasadach.
Na konsultacjach postaram się być i chwalić oczywiście.
Niech robią jak najszybciej zanim Kaczor zablokuje.
Ten drugi (ś. p.) w 2009 zablokował Wiatraczną.
Do dzisiaj legalnie przez tory przejść nie można.
A ochroniarze czatują na odważnych.
SeBeQ:
--- Cytat: Gregorius w 01 Cze 2016, 20:47:47 ---Najważniejsze, że wreszcie będzie.
Projekt obejrzałem pobieżnie i wielkich wad nie widzę.
--- Koniec cytatu ---
Bardzo dobrze, że będzie, a nie można przy okazji zrobić porządnie?
Skoro nie widzisz wad to ja powiem, że jest nim ten twór na Szaserów? Wcześniej są pasy rowerowe to po co pakować się w ścieżkę rowerową na Szaserów, i to zauważ, tylko po jednej stronie... A potworek na skrzyżowaniu Dwernickiego/Szaserów/Wiatraczna to masakra na miarę Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej.
Proponuję pasy rowerowe aż do samego Chłopickiego. Rozwiązanie proste, obustronne, no i zdecydowanie tańsze.
Jak Bóg da, a partia pozwoli to postaram się być na konsultacjach...
Gregorius:
--- Cytat: SeBeQ w 01 Cze 2016, 23:22:09 ---Skoro nie widzisz wad to ja powiem, że jest nim ten twór na Szaserów? Wcześniej są pasy rowerowe to po co pakować się w ścieżkę rowerową na Szaserów, i to zauważ, tylko po jednej stronie... A potworek na skrzyżowaniu Dwernickiego/Szaserów/Wiatraczna to masakra na miarę Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej.
Proponuję pasy rowerowe aż do samego Chłopickiego. Rozwiązanie proste, obustronne, no i zdecydowanie tańsze.
--- Koniec cytatu ---
Więc tak:
Pasy robi się po obu stronach OK?
Czy wyobrażasz sobie pas dwukierunkowy po jednej stronie? - chyba nie.
Ścieżka poza jezdnią może być dwukierunkowa i wystarczy po jednej stronie.
Ulica Dwernickiego jest szeroka i miejsca na wytyczenie pasów wystarczająco dużo,
choć odbędzie się to kosztem bezpłatnych miejsc parkingowych na ulicy.
Ulica Szaserów jest wąska (to jest najniebezpieczniejszy kawałek w całej dzielnicy)
i miejsca na pasy po prostu nie ma. Infra rowerowa ma powstać niskim kosztem
przez zmianę aranżacji, a nie przez przebudowę ulicy. Ścieżka wzdłuż płotu szpitala
a dalej jako część chodnika to koszt niewielki. Tu nie ma obciążeń rzędu 11,5 tony na oś.
Ten "potworek" za rok idzie do przebudowy - zaczynają domykać wewnętrzną
obwodnicę miasta - znaczy Wiatraczną - na razie na drugą stronę torów.
Czekałem na to ponad 30 lat, bo zamknęli ją wraz z ogłoszeniem stanu wojennego.
Ten projekt jest wystarczająco dobry by z niego korzystać i nie widzę powodu do
spychania go na święte nigdy z powodu jakichś pierdół. Nie chcę dłużej czekać,
bo mi życia zabraknie. A z tej ścieżki będę korzystał codziennie do pracy i z powrotem.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej