Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Białołęka, Praga Północ, Targówek
Organiacja ruchu na Tarogowej od Kijowskiej do Białostockiej
Gregorius:
Jolu!
To nie jest załatwienie sprawy.
Jeździć trzeba jak najbardziej, ale jezdnią.
Tam są CPRy - więc jezdnią możesz na spoko.
em c:
^ Są CPRY i DDRy, więc teoretycznie trzeba się orientować. Co gorsza, wg ministerstwa, po CPRach też trzeba.
Natomiast oczywiście zgadzam się, że najlepiej w ogóle nie kłopotać się tym tworem (szczególnie, że skoro ddr zaczyna się na środku chodnika, to i tak nie da się nań legalnie wjechać, przynajmniej w tym miejscu).
Obserwacja ze skrzyżowania Targowej i al. Solidarności: liczba pasów na Targowej po północnej stronie al. S. jest zrobiona znacznie na wyrost, wszystkie samochody które tam stoją ewakuują się w kilka sekund, a samochody jadąc Targową na północ w 90% skręcają w Solidarności. W efekcie koło setki pieszych stoi na czerwonym patrząc na puste 8 pasów.
Ogólnie wszystko wygląda tak, jakby po pozytywnych zmianach z ostatnich lat wyznawcy Św. Przepustowości znaleźli sobie ujście frustracji w projekcie Targowej projektując wszystko pod kątem samochodowym, a infrastruktura rowerowa powstała głównie po to, żeby frustrować cyklistów i wygenerować mandaty oraz materiały o cykloterrorystach w prasie i telewizji; jak jedzie jezdnią to źle, bo blokuje ruch, a przecież obok jest taka śliczna infrastruktura rowerowa, jak powstaną (a na bank powstaną) konflikty na CPRrze to wiadomo, cykliści terroryzują pieszych. Przejść dla pieszych też brakuje. Targowa 2014 aka Zemsta Galasa.
realkrzysiek:
Targowa 2014 aka Zemsta Galasa.
Trzeba to niestety nagłaśniać w mediach, trzeba znaleźć jakaś siłę przebicia.
Gregorius:
Byłem dzisiaj na Targowej - asfalt kładą.
Ścieżkę wymalowali wzdłuż chodnika.
Zgrabnymi łukami omija drzewka i takie inne.
Ale kończy się nad wyraz głupio tuż przed
bazarem odejściem od jezdni.
Znaczy trzeba jeździć chodnikami, a nie
wpychać się między samochody.
jerzy1234:
:) A może wjechać na bazar i później po problemie- "z buta" :P
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej