Autor Wątek: O poziomach w mediach  (Przeczytany 1990 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rano1

  • Gość
O poziomach w mediach
« dnia: 08 Lut 2012, 11:20:40 »
W TVP Historia pokazują urywki programu z 1984 roku pokazującego różne rowery poziome - zarówno takie, jak dzisiaj jeżdżą, jak również "bolidy" - skonstruowane z kabiny pilota szybowca, etc.

Może w kolejne dni wieczorem będzie można to zobaczyć. Dlaczego? Drugi wieczór z kolei kręcąc na stacjonarnym obejrzałem ten sam zestaw programowy na TVP Historia (czy to sposób na zachętę do płacenia abonamentu?).

Offline Raffi

  • Moderatorzy działów
  • *****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: O poziomach w mediach
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Lut 2012, 18:31:25 »
Kurcze, szkoda, że nie mam TVP Historia. Można to gdzieś online zobaczyć?
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline Raffi

  • Moderatorzy działów
  • *****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: O poziomach w mediach
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Lut 2012, 14:47:52 »
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline Savil

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 386
  • Płeć: Kobieta
  • Cylon i lasombra
    • http://savil.bikestats.pl/
Odp: O poziomach w mediach
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Lut 2012, 01:56:39 »
Wow, tekst jak po pierwszym seksie. ;) Chociaż tak różowo nie jest, że wszystko pasuje i nic tylko dokręcać. Piona owszem, składałeś. Z zeszlifowaniem za grubej warstwy farby, a suport zmienialiśmy ile razy? ;) Tekst może nieco wprowadzić w błąd, bo użytkownikowi pierwsza, druga i piąta rzecz się nie uda i podda się, bo skoro miało być tak pięknie a jest trudno, to najwyraźniej nie umie i nie powinien.

Offline Raffi

  • Moderatorzy działów
  • *****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: O poziomach w mediach
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Lut 2012, 07:28:54 »
Akurat u Ślimaka było różowo. No prawie. Poza widelcem do wymiany, uszkodzonym jednym z gwintów w ramie. Ale składanie trwało 6,5h, a to już jest coś. Zwłaszcza że się nie śpieszyliśmy, były przerwy na napoje bezalkoholowe, w połowie była wycieczka po suport i na pocztę. Także Savil nie zawsze jest tak źle jak u Ciebie :D

Plus w poziomach nie trzeba zgadywać jaki suport podejdzie do danej korby. Rama za suportem nie rozszerza się na tylne widełki, więc można w ciemno brać 110 lub 113 i raczej na pewno będzie pasował ;) Linia łańcucha przy 2m długości roweru też jest rzeczą daleko nie najważniejszą, więc jak założysz suport 118 zamiast 110 to nawet tego nie odczujesz podczas jazdy. A żywotność łańcucha osiągniesz taką, że pionowcy popękają z zazdrości - u mnie wychodzi w przedziale 12-15kkm ;-)
Poza tym w nowszych korbach (HT2) już nie ma problemu z długościami suportów. Masz jeden rozmiar i 3 podkładki po 2,5mm każda. Jak tylko nie pomylisz się i nie zamówisz gwintu włoskiego zamiast BSA to na pewno będzie pasował do ramy. I tak, korby HT2 nie masz z tego samego powodu co zacisków na kluczyk :)

Poza tym gdzie ja w artykule pisałem, że składanie jest proste i bezbolesne? To nadinterpretacja :P I mówi Ci to facet, który właśnie odsyła fragment swojej ramy do producenta, w momencie gdy rower był niemal złożony i gotowy :D
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)