Warszawska Masa Krytyczna
Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne => Ochota, Włochy, Ursus => Wątek zaczęty przez: jolajola1 w 02 Maj 2013, 12:52:59
-
ten odcinek węzła biegnie równolegle do ul. Narkiewicza, ulica nie ma swojej nazwy
blisko rondka koło stacji Orlenu
znalazłam takie dwa dziwadła:
(http://jolajola1.net/foto/rowery/DSC03494.JPG)
(http://jolajola1.net/foto/rowery/DSC03495.JPG)
biorąc pod uwagę, że od niedawna u obu wylotów Narkiewicza stoi grożny zakaz wjazdu rowerem, to rowerzysta (od strony lotniska do np. punktu obserwacyjnego na starej Wirażowej) jest zmuszony do jechania tym nieoddanym jeszcze do użytku kawałkiem nowej DDRki - a tu czyhają takie pułapki
fotki są również na http://imgur.com/a/55KpI#0 i http://imgur.com/a/55KpI#1
-
Ciekawe, czy na wysokości tych pułapek DDR ma przepisowe 2,0m i tylko trezba to oznakować, by nie było niespodzianki, czy tez jest to zwykłe łamanie prawa, które należy zgłosić nadzorowi budowlanemu ;-)
Bo, że to niezgodne ze standardami dla DDR, to na pewno.
-
Powstał bardzo fany odcinek do zaparkowania auta. Po raz kolejny się pytam dlaczego ... nie można było odzielić jezdni od DDR pasem zieleni o szerokości np 1 m aby w przyszłości dla komfortu pieszych i rowerzystów zrobić nasadzenia.
-
Bo teren przeznaczony pod budowę ulicy jest za wąski.
Krzysztof
-
Bo teren przeznaczony pod budowę ulicy jest za wąski.
Tia... widać doskonale ze zdjęcia, że w skład pasu drogowego wszedł także trawnik tylko ów znalazł się na skraju pasu drogowego a nie pomiedzy jezdnią a DDR i chodnikiem.
-
(to niedaleko, praktycznie ten sam węzeł drogowy...)
Na wschodniej części lotniska prowadzone są przez Skanska prace remontowe końcówki pasa samolotowego. Wyjazd z budowy jest na Wirażową i na przebiegającą po niej DDRiP. Po obu stronach wyjazdu pojawiły sie takie tabliczki:
(http://i.imgur.com/Aprk38n.jpg)
chwalę Skanską