Dziękuję za uwagi, wysyłam.
Warszawa, 22 czerwca 2012
[ciach = ON]
moje dane osobiste
[ciach = OFF]
Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa
e-mail: zdm@zdm.waw.pl
Mój znak BJN/001/06/2012
Dotyczy: Regulacja systemu automatycznej detekcji rowerzysty na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa
Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu regulację systemu automatycznej detekcji rowerzysty na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa. System nie wykrywa obecności rowerzysty na wyżej wymienionym przejeździe, w związku z tym, zielone światło dla rowerzystów nie zapala się, co uniemożliwia legalny, zgodny z przepisami przejazd przez ul. Wał Miedzeszyński w stronę drogi dla rowerów wzdłuż ul. Fieldorfa.
O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
Z poważaniem
mój podpis
Do wiadomości:
Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl
Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl
Warszawa, 22 czerwca 2012
[ciach = ON]
moje dane osobiste
[ciach = OFF]
Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa
e-mail: zdm@zdm.waw.pl
Mój znak BJN/002/06/2012
Dotyczy: Obniżenie wysokości krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa
Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu obniżenie wszystkich krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa zarówno po stronie korony wału przeciwpowodziowego, jak i na wysepce centralnej.
Jednocześnie zwracam uwagę, iż zgodnie § 48. 1. ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.
O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
Z poważaniem
mój podpis
Do wiadomości:
Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl
Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl
Warszawa, 22 czerwca 2012
[ciach = ON]
moje dane osobiste
[ciach = OFF]
Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa
e-mail: zdm@zdm.waw.pl
Mój znak BJN/003/06/2012
Dotyczy: Nierówności poprzeczne na drodze rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy Mostem Siekierkowskim a skrzyżowaniem ul. Wał Miedzeszyński z ul. Fieldorfa
1. Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu usunięcie poprzecznego uskoku na drodze rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy latarniami oznaczonymi 39448 i 39449 (na wysokości początku wjazdu na Most Siekierkowski dla samochodów)
2. Jednocześnie proszę o wyrównanie całego odcinka drogi rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy Mostem Siekierkowskim a skrzyżowaniem ul. Wał Miedzeszyński z ul. Fieldorfa najlepiej poprzez wymianę nawierzchni na zgodną z rozporządzeniem (na przykład asfaltową). Na tym odcinku fazowana kostka betonowa, z której wykonano nawierzchnię rozsuwa się powodując bardzo nieprzyjemne wibracje roweru oraz niebezpieczne na zakrętach koleiny.
O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
Z poważaniem
mój podpis
Do wiadomości:
Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl
Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl
Po tym jak pogiąłem sobie oś w przednim kole na pi*^&()@&^%#&^$ krawężniku na skrzyżowaniu DDR Trasy Siekierkowskiej i Czerniakowskiej Bis, pora odgrzebać stare wątki:
Warszawa, 4 grudnia 2013
Franc "Rowery Poziome Rule"
ul. Gdzieś na Zadupiu
Zadupie
tel.: mój telefon
e-mail: mój.imejl@gdzieś.indziej
Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa
e-mail: zdm@zdm.waw.pl
Mój znak BJN/002/12/2013
Dotyczy: Obniżenie wysokości krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa
W nawiązaniu do Państwa pisma ZDM-ZUWD/G-ZKU-5541-12-1-12, w którym informowaliście mnie, o braku wystarczających środków budżetowych na obniżanie krawężników w roku 2012 oraz jak wszystko wskazuje także w roku 2013, pragnę przypomnieć o nieustającej konieczności podęcie działań, mających na celu obniżenie wszystkich krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa zarówno po stronie korony wału przeciwpowodziowego, jak i na wysepce centralnej.
Chciałby także się dowiedzieć na podstawie Ustawy o Dostępie do Informacji Publicznej jakie środki zostały przeznaczone na obniżanie krawężników na przejazdach rowerowych w roku 2013, na ilu przejazdach zostały zrealizowane prace oraz jakie to były przejazdy.
Pragnę też dowiedzieć się w jaki sposób ten, niezgodny z Rozporządzeniem przejazd został dopuszczony do użytkowania i dlaczego wykonawca nie został zobowiązany do obniżenia krawężników w ramach prac gwarancyjnych?
Jednocześnie przypominam, iż zgodnie § 48. 1. ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.
O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
Z poważaniem
mój podpis
Do wiadomości:
Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl
Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl
Jutro kolejne pisma na temat obniżenia krawężników na Czerniakowskiej Bis i korekta zakrętów przy stawach czerniakowskich.
Poszło:
Warszawa, 5 grudnia 2013
Franc "Rowery Poziome Rule"
ul. Gdzieś na Zadupiu
Zadupie
tel.: mój telefon
e-mail: mój.imejl@gdzieś.indziej
Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa
e-mail: zdm@zdm.waw.pl
Mój znak BJN/002/12/2013
Dotyczy: Obniżenie wysokości krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa
W nawiązaniu do Państwa pisma ZDM-ZUWD/G-ZKU-5541-12-1-12, w którym informowaliście mnie, o braku wystarczających środków budżetowych na obniżanie krawężników w roku 2012 oraz jak wszystko wskazuje także w roku 2013, pragnę przypomnieć o nieustającej konieczności podęcia działań, mających na celu obniżenie wszystkich krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa zarówno po stronie korony wału przeciwpowodziowego, jak i na wysepce centralnej.
Chciałby także się dowiedzieć na podstawie Ustawy o Dostępie do Informacji Publicznej, jakie środki zostały przeznaczone na obniżanie krawężników na przejazdach rowerowych w roku 2013, na ilu przejazdach zostały zrealizowane prace oraz jakie to były przejazdy.
Pragnę też dowiedzieć się, dlaczego wykonawca przebudowy nie został zobowiązany do obniżenia krawężników w ramach prac gwarancyjnych?
Jednocześnie przypominam, iż zgodnie § 48. 1. ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.
O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
Z poważaniem
Franc "Rowery Poziome Rule"
Do wiadomości:
Pełnomocnik Prezydenta
m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej
Łukasz Puchalski
rowery@um.warszawa.pl
Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl