Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Mokotów, Ursynów, Wilanów

Konsultacje w sprawie DDR Powsińskiej i Wiertniczej

(1/3) > >>

jolajola1:
20.04 (środa), godz. 18.00 w Urzędzie Dzielnicy Wilanów, ul. F. Klimczaka 2

Droga dla rowerów połączy istniejące i bardzo uczęszczane przez rowerzystów drogi dla rowerów wzdłuż Trasy Siekierkowskiej i al. Wilanowskiej. Będzie prowadzić po zachodniej stronie jezdni na odcinku ponad 4 km.
Projekt do obejrzenia tu http://rowery.um.warszawa.pl/aktualnosci/wydarzenia/konsultacje-nowych-dr-g-dla-rower-w

mk1111:
No i się odbyły. Standardowo. Miejscowy ciemnogród do którego nic nie dociera, który uważa że teraz jest dobrze ( z rowerami na chodniku), a tak w ogóle inwestycja za 7,5 mln ( z których ok. 1/3 to ddr reszta ich chodnik i przebudowa/budowa sygnalizacji świetlnych) to tylko zasłona dymna do kolejnej kradzieży ich własności. "Bo komuna nas już raz okradła,a dwa lata temu okradł nas ZDM i teraz znów nas okradnie". Był miejscowy Rejtan ( oszczędzone zostało darcie szat ale powiedział co ma w dupie - to nie obelga tylko wskazanie miejsca gdzie to wszystko ma- ale tu ciekawostka dla jego pracowników jak powstanie ddr to on w proteście zwolni wszystkich 18), moher lekko głuchy i nic nie pojmujący za to zagłuszający wszystkich, z 15 osób które chcą parkować zawsze i wszędzie ( chociaż już teraz jest zakaz) i trójka rowerowych oszołomów którzy są " traktowani w sposób uprzywilejowany bo panowie z nimi rozmawiacie o projekcie, a jak my zgłaszamy żeby tu i teraz projekt wyrzucić i zrobić nam miejsca parkingowe to nas się nie słucha. Generalnie ciemnogród uważa iż ddr najlepiej budować po drugiej stronie ulicy ( byle nie pod ich oknami)  poza tym to rowerowi terroryści mogą sobie jeździć Sobieskiego, a już ideałem było by gdyby jeździli Wałem Zawadowskim czy inną Czerniakowska-bis. Biedny Tomasz  D. nie chciał pojąć ( bo jest z urzędu który już raz ich okradł i teraz chce zrobić to samo)  iż Wiertnicza to wyjątkowa w skali miasta ulica gdzie do każdej posesji jest ( o zgrozo) wjazd z ulicy, nie ma gdzie parkować, ciągle wjeżdżają i wyjeżdżają taksówki, karetki, straż pożarna i śmieciarki ( o miejscowych nie wspominając bo ci nie robią nic innego tylko jeżdżą tam i z powrotem w poprzek chodnika) do tego  cały ten ruch odbywa się tyłem, a tak w ogóle to budowa ddr-ki spowoduje spadek wartości nieruchomości o 15 - 30 %.
Po zmarnowaniu godziny na ciągłe wysłuchiwanie kto jaki jest obrotny, jak to się lubi sądzić i co gdzie ma doszło do skandalu ( w mniemaniu miejscowych) bo jakieś oszołomy co to na rowerach dojechały i im pod oknami chcą jeździć zdominowały dalszą część spotkania zgłaszając swoje merytoryczne uwagi  do projektu. 
Ciemnogród wychodząc rozgoryczony z sali zawiązał komitet który ma doprowadzić do zablokowania budowy, zmiany planu miejscowego i zmiany klasy drogi z GP najlepiej na L.
Także standardowe konsultacje.
Z istotnych rzeczy:
-ZDM wydaje się że zamierza konstruktywnie podejść do uwag merytorycznych.
-mają sprawdzić możliwość likwidacji zatok autobusowych, stan prawny terenu pod kioskiem przez który trzeba odginać trasę oraz rozważyć całkowite przeprojektowanie w rejonie al. Wilanowskiej wraz z budową równoległego ( do istniejącego pieszego) mostka rowerowego  i rezygnacji z odcinka równoległego do kanałku ( na tyłach przystanku )

Raffi:
Ze zmianą klasy drogi to akurat ma sens. Ta ulica nijak nie spełnia i nigdy nie ma najmniejszej szansy spełnić parametrów drogi klasy GP. To GP to czysta fikcja urzedniczo-literacka - nic więcej.

Jak będzie obwodnica południowa, to faktycznie można tam pogrzebać w klasach dróg na południu, obniżyć, zwęzić o jeden pas, a mieszkańcom faktycznie wyznaczyć te miejsca postojowe których łakną :-)

btw, a dziś podobne spotkanie w sprawie Jagiellońskiej. Choć chyba będzie spokojniejsze, bo podmiotów mniej, lokalsi bardziej sensowni. Zastanawiam się, czy iść, czy może lepiej na Przedmasówkę, bo terminy się pokrywają.

mk1111:
O trzy klasy do L? I ile lat to zajmie? 5 czy 10, a na ten czas zablokuje budowę czegokolwiek . Co do POW to są jakieś opracowania że ruch po jej otwarciu się zwiększy, a nie zmniejszy. Ponadto to czego nie chcą pojąć to, że miejsca postojowe maj rozwiązać we własnym zakresie na swoich posesjach. A i zapomniałem o najśmieszniejszym. Po oddaniu ddr i remoncie chodników jak to określił jeden z miejscowych dzielnica zrobi z nich cieciów do odśnieżania. Bo kto niby to będzie odśnieżał? Teraz nie muszą ale później na pewno im każą. I nijak nie trafiało, że to bzdura.

rowerozof:

--- Cytat: mk1111 w 21 Kwi 2016, 08:39:27 ---Także standardowe konsultacje.

--- Koniec cytatu ---

To już wiem czemu  Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej o konsultacjach Kasprzaka napisał:

--- Cytuj ---Konsultujemy  dyskusja jest bardzo konstruktywna
--- Koniec cytatu ---

PS. Kasprzaka to były moje pierwsze konsultacje.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej