Autor Wątek: Pomysły i uwagi organizacyjne  (Przeczytany 51100 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 485
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #60 dnia: 22 Sty 2012, 21:32:20 »
Kolejna rzecz - Masy są często okolicznościowe, na przykład Masa śladami niepostawionych a obiecanych stojaków.

Może nie koniecznie często, ale okolicznościowe bywają. Powinny wręcz IMO bywać częściej. Ustalając stałe trasy, sobie tą możliwość odbierzemy. A przecież lada chwila otworzą np most Północny bez drogi rowerowej i tramwaju (jedno i drugie w budowie) i będzie warto zrobić kolejną Masę okolicznościową.

Plus stałe trasy są problematyczne, bo miasto się zmienia. Wczoraj jeździliśmy Świętokrzyską lub Targową, dziś jest tam lej w ziemi. Do tego dochodzą remonty, frezowania, wykopy, wizyty różnych mądrali (np Obamy), czy wyłączenia nagłe (np wypadki). Stałe trasy i tak nie byłyby takie stałe :P

Pomysł stałych tras jest ciekawy i na pewno ułatwiłby życie tym, którzy Masę spotykają. Ale nie sądzę, by to było ułatwienie wielkie. Natomiast zabiłoby podstawowy cel Masy - zwracania uwagi na aktualne problemy rowerowe. A to przecież podstawowy cel.
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Rano1

  • Gość
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #61 dnia: 23 Sty 2012, 20:58:32 »
Kiedyś na zakończenie zimowych WMK była pod Kolumną gorąca grochówka. Szkoda, że ta tradycja nie przetrwała. Pozostał tylko...HOT SPOT ;)

Offline qwerJA

  • Zabezpieczenie
  • ******
  • Wiadomości: 1 300
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #62 dnia: 23 Sty 2012, 21:58:11 »
Z tego co pamiętam, to z moich czasów raz w styczniu ciepłą darmową wyżerkę, (zupę z garnca) zafundowało nam biuro podroży ''EAGLE''.
 
Kolegom smakowała, poszli po dostawkę  ;)
« Ostatnia zmiana: 23 Sty 2012, 22:02:34 wysłana przez qwerJA »
Tomek jestem

" Warszawa to piękne miasto,
   tylko ludzie są . . .  "

Rano1

  • Gość
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #63 dnia: 07 Lut 2012, 19:14:33 »
Skoro WMK jeździ dla poprawy warunków poruszania się rowerem po mieście, proponowałbym wyznaczać trasy z uwzględnieniem szerokich, warszawskich arterii, które albo są moto-szybkie albo totalnie zakorkowane blachosmrodami a nasze miejskie władze od kilkunastu lat nic nie zrobiły, żeby wyznaczyć wzdłuż chodników drogę dla rowerów.
Przykład - Towarowa i Okopowa. Na tej drugiej poza kawałkiem "kliff-owej" ddr-ówki z lat 90-tych, nie zrobiono nic, żeby wyznaczyć przejazd od Ronda Babki Radosława do dawnego Kercelaka, tj. zbiegu ulic Leszno/Wolska). O Towarowej i możliwości pociągnięcia ddr-u lub zrobienia "przecinki pieszo-rowerowej" to po prostu..."ręce i piersi opadają".

Jazdę ulicami takimi, jak Żelazna, jak najbardziej popieram ! Tam w każdym kierunku jest w zasadzie po półtora pasa samochodowego i można byłoby tam spokojnie wyznaczyć pas dla rowerów.

Propozycje trasy? Brakuje pomysłów? Gdyby co, nie ma sprawy, zawsze można cuś nakreślić. Pytanie tylko jedno, czy przejdzie u władz  ;)

Rano1

  • Gość
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #64 dnia: 22 Mar 2012, 21:57:10 »
Dorzucam jeszcze...Most Północny. Skoro otworzą wkrótce z pompą niedokończona inwestycję, może tak zorganizować którąś z kolejnych WMK z przejazdem Bielany-Tarchomin przez nowy most.

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 485
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #65 dnia: 22 Mar 2012, 21:59:43 »
Koncept słuszny, właśnie tworzę trasę przez Tarchomin dla Batorego. Zobaczymy, czy Mu się spodoba.
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline Stanley

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #66 dnia: 23 Mar 2012, 07:56:57 »
A mi się marzy zablokowanie Głębockiej, przejazd przez trasę. :) Zrobienie pętelki przez osiedle Derby ulicą Skarbka z Gór i z powrotem. :D

Offline Oli

  • Zabezpieczenie
  • ******
  • Wiadomości: 466
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #67 dnia: 23 Mar 2012, 08:21:12 »
Myślałem, że Ci się marzy A10tka, ta co wisi u mnie w robocie i codziennie o nią głową zaczepiam po pare razy...
Serwisowanie, składanie, ściąganie części na zamówienie
Właściwie wszystko co z rowerami związane

Skype: castaway.olaf

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 485
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #68 dnia: 23 Mar 2012, 08:38:14 »
A mi się marzy zablokowanie Głębockiej, przejazd przez trasę. :) Zrobienie pętelki przez osiedle Derby ulicą Skarbka z Gór i z powrotem. :D

Głębockiej to nie trzeba specjalnie blokować. Swoją drogą, widzę, że Waszmościa ciągnie na wieś, do krów, zapachu gnoju polskiej wsi i takich tam? Białołęka Wieś może spełnić te oczekiwania, ale żeby tam było po czym jechać i po co jechać Masą? Słabiutko z tym niestety.
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline Stanley

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #69 dnia: 23 Mar 2012, 11:23:06 »
Myślałem, że Ci się marzy A10tka, ta co wisi u mnie w robocie i codziennie o nią głową zaczepiam po pare razy...


Olaf, jak ona Ci przeszkadza, to urodziny mam w sierpniu. :)


Głębockiej to nie trzeba specjalnie blokować.
Fakt


 
Swoją drogą, widzę, że Waszmościa ciągnie na wieś, do krów, zapachu gnoju polskiej wsi i takich tam? Białołęka Wieś może spełnić te oczekiwania, ale żeby tam było po czym jechać i po co jechać Masą? Słabiutko z tym niestety.
No ale to Warszawa, a skoro jeździmy do Ursusa (na drugie warszawskie zadupie, gdzie śmierdzi kapustą ;) ).

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 485
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #70 dnia: 23 Mar 2012, 12:52:07 »
Wiem, że Białołęka to moje rodzinne strony i powinienem ich bronić, ale Ursus wydaje mi się jednak ciekawszy niż okolice Głębockiej ;)

Za to naprawdę ucieszę się, gdy Masa w końcu odwiedzi Tarchomin. Tam z pewnością jest po co jechać, full ludzi tam mieszka ;)
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline Franc

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 441
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rowery Poziome Rule
    • Moje rowery
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #71 dnia: 23 Mar 2012, 14:11:44 »
Mi się wydaje, że Masa powinna przejechać pod oknami domów gdzie mieszkają urzędnicy odpowiedzialni za ścieżki: pod oknem Bufetowej, Galasa i innych. I koniecznie domów, bo nie ma po co jechać pod oknami biur - o 1800 w piątek, żaden urzędas już nie siedzi w "pracy".
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS); Thyss 222
szary Modus z D4F
grafitowa Viki "C" Caravan z 19DTH zwana Czołgiem

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 485
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #72 dnia: 23 Mar 2012, 15:13:52 »
Walcowa to gdzieś na Wawrze, gdzie psy d4 szczekają, mieszka ;) Inni, jak Galas, to nawet nie wiadomo. Pomysł ma oczywiście sens, ale IMO jest nie do zrealizowania.
---
Rafał 'Raffi' Muszczynko

WMK, ZM, MdR, XTR, ABS i inne fajne skróty ;-)

Offline skip_yeti

  • Uczestnik
  • **
  • Wiadomości: 106
  • Płeć: Mężczyzna
    • ccc na fb
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #73 dnia: 23 Mar 2012, 18:36:04 »
Pewnie są gdzieś porozprowadzani po Aninach, Konstancinach, Izabelinach i innych reprezentacyjnych miejscówkach. Żeby to ogarnąć to musiałaby być chyba jakaś okolicznościowa GIGA MASA POLITYCZNA  8)  o dystansie ca. 150 km.
Można by zrobić piknik pod każdym "celem"


P.S. Na Ursusie coraz mniej wali kapustą - spora część pól zamienia się w POW vel S2. Swoją drogą niedługo wyleją asfalt i znowu będzie fajna zajawka ze śmiganiem po 3 pasach  ;D bez samochodów tak jak 2 lata temu na jesieni po S8.
Chcesz spróbować czegoś innego? City CC Warszawa - znajdź nas, nie będziesz żałować.

Rano1

  • Gość
Odp: Pomysły i uwagi organizacyjne
« Odpowiedź #74 dnia: 27 Maj 2012, 10:41:40 »
Ws trasy masy majowej 2012:
Takie "wąskie gardła" z podjazdami, jak ul. Orszady, winny być planowane jednak w miesiące z mniejszą frekwencją. Totalny korek (wystarczy, że 2, 3 osoby staną i już nie można podjechać) a potem wycinanie na Ursynowie 30km/h, bo przód "uciekł", tj. środek zupełnie stanął. Przez to przerwy zrobiły się ekstremalne w masowym peletonie.
Nie wiem, czy trasa majowa była wypadkową propozycji zgłaszających i zatwierdzających urzędowo trasę, ale jednak - gorąca prośba o planowanie szerszych ulic na te wielkomasowe przejazdy. Zabezpieczeniu też to chyba ułatwi życie.