Autor Wątek: Z cyklu "Obniżamy krawężniki" [Kieślowskiego/Wilanowska]  (Przeczytany 12227 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kaczor1

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 734
    • www.kaczor2.blogspot.com
Odp: Z cyklu "Obniżamy krawężniki" [Kieślowskiego/Wilanowska]
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Lis 2012, 13:03:08 »
Cytuj
Warszawa dn 03.10.2012

                          Wiceprezydent miasta
                      Stołecznego Warszawy
                      Jacek Wojciechowicz
                      pl. Bankowy 3/5,
                      00-950 Warszawa

...
Mój znak 041/RK/11/2012

SKARGA

Dotyczy: Przejazdu rowerowego przez ul. Kieślowskiego/Most nad Potokiem Służewieckim

Niniejszym wnoszę skargę na Zarząd Dróg Miejskich w związku z brakiem należytego nadzoru, czego skutkiem jest opieszałość w wykonaniu zlecanych prac oraz nie właściwa jakość ich wykonania.

- W dniu 23.04.2012 skierowałem wniosek o usunięcie nieprawidłowości na przejeździe rowerowym i w jego bezpośrednim sąsiedztwie, do Urzędu Dzielnicy Wilanów
- W dniu 24.04.2012 Urząd Dzielnicy Wilanów przesyła własne pismo do Zarządu Dróg Miejskich, jedynie w sprawie naprawy słupków, przy przedmiotowej drodze dla rowerów
- W dniu 23.05.2012 Urząd Dzielnicy Wilanów przekazał moje pismo do Zarządu Dróg Miejskich z naruszeniem terminu wskazanego w Kodeksie Postępowania Administracyjnego
- W dniu 30.05.2012 Zarząd Dróg Miejskich przekazuje pismo do Zakładu Remontów i Konserwacji Dróg, celem załatwienia sprawy w trybie pilnym.

Do dnia dzisiejszego, tj 03 listopada 2012r nie obniżono krawężników na przedmiotowym przejeździe rowerowym.
Naprawy nawierzchni dokonano w sposób, który nie pozwala określić końcowego efektu za zgodny ze sztuką budowlaną - nawierzchnia w miejscu naprawy jest nierówna i pofalowana, nie poprawiono wszystkich słupków lub napraw dokonano na tyle nieudolnie, iż ponownie uległy przekrzywieniu..

Wobec powyższego, wnoszę jak w sentencji.


O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie z art.39§1KPA, lub w wyjątkowym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.

Uwagi jak zwykle mile widziane
« Ostatnia zmiana: 04 Lis 2012, 13:05:32 wysłana przez kaczor1 »
IX Zlot Rowerów Poziomych Bełchatów 2016


"30 ucisków 2 wdechy. Bo poza życiem w internecie istnieje to prawdziwe, które czasem na chwilę się zatrzymuje"
Autor nieznany

Offline kaczor1

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 734
    • www.kaczor2.blogspot.com
« Ostatnia zmiana: 18 Gru 2012, 13:29:43 wysłana przez kaczor1 »
IX Zlot Rowerów Poziomych Bełchatów 2016


"30 ucisków 2 wdechy. Bo poza życiem w internecie istnieje to prawdziwe, które czasem na chwilę się zatrzymuje"
Autor nieznany

Offline kaczor1

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 734
    • www.kaczor2.blogspot.com
Odp: Z cyklu "Obniżamy krawężniki" [Kieślowskiego/Wilanowska]
« Odpowiedź #17 dnia: 22 Kwi 2013, 19:29:42 »
Czas więc odgrzebać nie załatwione sprawy.


Jako że na budowie dróg znam się słabo, mam pytanie: jakie rozwiązania można zaproponować w sytuacji, jeśli konstrukcja owej przeprawy nie pozwoli na "wpuszczenie" głębiej krawężników?

W pierwszej chwili pomyślałem o progu zwalniającym (wyniesieniu przejazdu do góry) ale wtedy powstanie problem odwodnienia.
IX Zlot Rowerów Poziomych Bełchatów 2016


"30 ucisków 2 wdechy. Bo poza życiem w internecie istnieje to prawdziwe, które czasem na chwilę się zatrzymuje"
Autor nieznany

Offline `L`

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 483
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie jeżdżę szybko. Jeżdżę dokładnie.
Odp: Z cyklu "Obniżamy krawężniki" [Kieślowskiego/Wilanowska]
« Odpowiedź #18 dnia: 22 Kwi 2013, 21:24:13 »
W pierwszej chwili pomyślałem o progu zwalniającym (wyniesieniu przejazdu do góry) ale wtedy powstanie problem odwodnienia.

Czy można zrobić podniesienie przejazdu z poprzecznymi (z punktu widzenia rowerzysty) szczelinami? Coś jak "mostki" na terenie Centrum Olimpijskiego, tylko szczeliny dać węższe. Zapewne "niedasię".
"governments will use whatever technology is available to them to combat their primary enemy - which is their own population" - Noam Chomsky

Offline kaczor1

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 734
    • www.kaczor2.blogspot.com
Odp: Z cyklu "Obniżamy krawężniki" [Kieślowskiego/Wilanowska]
« Odpowiedź #19 dnia: 26 Kwi 2013, 13:58:35 »
W pierwszej chwili pomyślałem o progu zwalniającym (wyniesieniu przejazdu do góry) ale wtedy powstanie problem odwodnienia.

Czy można zrobić podniesienie przejazdu z poprzecznymi (z punktu widzenia rowerzysty) szczelinami? Coś jak "mostki" na terenie Centrum Olimpijskiego, tylko szczeliny dać węższe. Zapewne "niedasię".
Masz może fotkę tego rozwiązania i dokładniejszą lokalizacje miejsca w którym zostało zastosowane?
IX Zlot Rowerów Poziomych Bełchatów 2016


"30 ucisków 2 wdechy. Bo poza życiem w internecie istnieje to prawdziwe, które czasem na chwilę się zatrzymuje"
Autor nieznany