Warszawska Masa Krytyczna
Inne => Hydepark => Wątek zaczęty przez: fottoman w 02 Sie 2013, 07:53:28
-
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,audyt-rowerowy-warszawy-br-35-lat-nadrabiania-zaleglosci,94447.html
ciekawe co dalej ...
-
Postawią więcej B-9 i kilka C-13/16 na chodnikach, żeby było spójniej :P. Jeżeli my nie będziemy naciskali, to nic z tego nie wyniknie.
Zastanawiam się, kiedy do urzędników dotrze wreszcie, że wystarczy przesunąć krawężnik o jakieś 70cm, żeby rozwiązać większą część konfliktów na linii kierowca-rowerzysta, praktycznie wyeliminować wyprzedzanie "na gazetę" i mieć całkiem sensowną komunikację rowerową. Dodatkowe 30cm, domalowanie pasa i jest gotowa infrastruktura rowerowa, w ruchu miejskim o wiele bezpieczniejsza od wydzielonych DDRów lub chodników z pasem dla rowerów. Ale to, zdaje się, zbyt trudne do zrozumienia...
-
Postawią więcej B-9 i kilka C-13/16 na chodnikach, żeby było spójniej :P. Jeżeli my nie będziemy naciskali, to nic z tego nie wyniknie.
Jakieś bardziej konkretne propozycje odnośnie naszej polityki komunikacyjnej? ;)
Zastanawiam się, kiedy do urzędników dotrze wreszcie, że wystarczy przesunąć krawężnik o jakieś 70cm, żeby rozwiązać większą część konfliktów na linii kierowca-rowerzysta, praktycznie wyeliminować wyprzedzanie "na gazetę" i mieć całkiem sensowną komunikację rowerową. Dodatkowe 30cm, domalowanie pasa i jest gotowa infrastruktura rowerowa, w ruchu miejskim o wiele bezpieczniejsza od wydzielonych DDRów lub chodników z pasem dla rowerów. Ale to, zdaje się, zbyt trudne do zrozumienia...
Gdy zmienisz im jedną ze 3 rozporządzenia, by wytyczanie tego w ten sposób było możliwe i tańsze niż budowa drogi rowerowej od zera :P
-
Jakieś bardziej konkretne propozycje odnośnie naszej polityki komunikacyjnej?
Gdybym miał pomysły na coś konkretnego, to już dawno rzuciłbym na forum - szczególnie w wątku o Hannie Gronkiewicz-Waltz, gdzie zasugerowałem to innemu użytkownikowi ;).