Warszawska Masa Krytyczna
Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne => Mokotów, Ursynów, Wilanów => Wątek zaczęty przez: em c w 06 Lip 2017, 13:03:01
-
Przy okazji wymiany rur czy czegoś pojawiło się coś, co najprawdopodobniej będzie DDRem. Wydzielone z chodnika po północnej części Domaniewskiej, zaczyna się od Modzelewskiego (czyli poprawnie: od Abramowskiego), kończy 270 metrów dalej, na Pęcherskiej (chór: "nawet nie wiedziałem, że to jest ulica"). Ktoś coś wie? Bo o ile nie jest to początek czegoś większego, to zapowiada się na coś doskonale bezużytecznego, i to na ulicy, na której aż prosi się o pasy dla rowerów. Jak się uda to wieczorem zrobię fotki.
-
Ktoś gdzieś pisał, że to kawałek który deweloper musi wybudować.
-
Pozostaje mieć nadzieję, że nie oznaczą tego skrawka jako DDR.
-
oczywiście, że oznaczą
jeszcze postawią radiowóz by mandatował tych co z niego nie korzystają, a to że się wjechać nie da - trudno
-
Według tej mapy to będzie DdR.
http://mapa.um.warszawa.pl/mapaApp1/mapa?service=rowery&L=PL&X=7501050.256612545&Y=5783328.347036429&S=8&O=0&T=0500400800xB3
Akurat wpisuje się w obraz tego ogryzka po drugiej stronie bez zjazdu i wjazdu :/
-
A takie mi się pytanie ciśnie na usta (na klawiaturę) w kwestii DDR - jak się ewentualnie tłumaczyć, z jazdy po jezdni, gdy nie ma możliwości legalnego wjazdu z jezdni na DDR i zjazdu z tejże na jej końcu z powrotem na jezdnie?
-
Właśnie tak: brakuje legalnego wjazdu i zjazdu.
Tylko sprawdź czy aby na pewno.
-
Według tej mapy to będzie DdR.
http://mapa.um.warszawa.pl/mapaApp1/mapa?service=rowery&L=PL&X=7501050.256612545&Y=5783328.347036429&S=8&O=0&T=0500400800xB3
Akurat wpisuje się w obraz tego ogryzka po drugiej stronie bez zjazdu i wjazdu :/
Nawet chciałem to napisać. Ten ogryzek to w ogóle poezja, będącym na skrzyżowaniu Domaniewskiej z al. Niepoodległości sugeruje możliwość kontynuowania podróży w kierunku zachodnim, po czym urywa się w miejscu, gdzie legalnie rowerem można tylko zawrócić. Serduszka.
edit: Mapa UM przypomniała mi o innym Mordorskim faworycie, czyli samoistnym DDRze przy skrzyżowaniu ul. Suwak i Konstruktorskiej, który od lat skłania do postawienia najbardziej podstawowego z pytań: dlaczego?
-
Pełnomocnik odpisał na Facebooku:
Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej:
Na ulicy Domaniewskiej docelowo ma powstać droga dla rowerów na całej długości - tak przewidują m.in. plany miejscowe. Dlatego, jeśli jest przebudowywany fragment tej ulicy, budowana jest również droga dla rowerów, bo takie są zapisy planu i nie można ich nie zrealizować. W tym przypadku o którym mowa, inwestycję realizuje deweloper sąsiedniego biurowca. Tak samo było z trasą na ul. Konstruktorskiej, która również jest uwzględniona w planie miejscowym i również powstała za prywatne pieniądze.
-
update:
Pełnomocnik:
Według zatwierdzonego projektu, nowy odcinek na Domaniewskiej nie będzie oznakowany