Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Ochota, Włochy, Ursus

nowa DDR przy trasie N-S (S79), węzeł "Lotnisko"

(1/2) > >>

jolajola1:
ten odcinek węzła biegnie równolegle do ul. Narkiewicza, ulica nie ma swojej nazwy
blisko rondka koło stacji Orlenu
znalazłam takie dwa dziwadła:




biorąc pod uwagę, że od niedawna u obu wylotów Narkiewicza stoi grożny zakaz wjazdu rowerem, to rowerzysta (od strony lotniska do np. punktu obserwacyjnego na starej Wirażowej) jest zmuszony do jechania tym nieoddanym jeszcze do użytku kawałkiem nowej DDRki - a tu czyhają takie pułapki


fotki są również na http://imgur.com/a/55KpI#0 i http://imgur.com/a/55KpI#1

Raffi:
Ciekawe, czy na wysokości tych pułapek DDR ma przepisowe 2,0m i tylko trezba to oznakować, by nie było niespodzianki, czy tez jest to zwykłe łamanie prawa, które należy zgłosić nadzorowi budowlanemu ;-)

Bo, że to niezgodne ze standardami dla DDR, to na pewno.

robertrobert1:
Powstał bardzo fany odcinek do zaparkowania auta. Po raz kolejny się pytam dlaczego ... nie można było odzielić jezdni od DDR  pasem zieleni o szerokości np 1 m aby w przyszłości dla komfortu pieszych i rowerzystów zrobić nasadzenia.

oelka:
Bo teren przeznaczony pod budowę ulicy jest za wąski.

Krzysztof

robertrobert1:

--- Cytat: oelka w 10 Maj 2013, 03:57:34 ---Bo teren przeznaczony pod budowę ulicy jest za wąski.

--- Koniec cytatu ---

Tia... widać doskonale ze zdjęcia, że w skład pasu drogowego wszedł także trawnik tylko ów znalazł się na skraju  pasu drogowego a nie pomiedzy jezdnią a DDR i chodnikiem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej