Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Śródmieście, Wola
DDR na Waryńskiego
em c:
Co można by zrobić, żeby ograniczyć prędkość prędkość samochodów skręcających w Waryńskiego na północ z Armii Ludowej? Ostatnio w ciągu tygodnia byłem łosiem w tzw. "teście Łosia" kiedy jeden samochód wjechał między pieszych, ten za nim lemingowo pojechał za nim bez sprawdzenia, czy się zmieści - na szczęście dla łosia kierowca i samochód test zdał, innym razem uskoczyłem na krawężnik. Przechodzę tamtędy codziennie i takie obrazki widać często, kwestią czasu jest zanim dojdzie tam do wypadku.
oelka:
Tam jest wydzielona jezdnia do skrętu z własną sygnalizacją. Nie pamiętam tylko czy jest zielona strzałka.
Jeśli jest można by wnioskować o jej likwidację.
Moim zdaniem gorzej jest na skrętach z Waryńskiego w al. Armii Ludowej w stronę zachodnią - na Ochotę, gdzie przy braku wydzielonej jezdni do skrętu jest duży ruch skręcających samochodów próbujących się przepchnąć przed pieszymi i rowerzystami i to samo na skręcie z al. Armii Ludowej w Waryńskiego w stronę Mokotowa. Przy czym tu skręcające samochody ustawiają się na cała szerokość jezdni i nie brak takich, którzy omijają samochód przepuszczający pieszych czy rowerzystów.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej