Autor Wątek: Samo uszczelniacz do dętek ??!  (Przeczytany 20248 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline qwerJA

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 301
  • Płeć: Mężczyzna
Samo uszczelniacz do dętek ??!
« dnia: 04 Mar 2010, 22:20:51 »
Nie jestem znawcą techniki rowerowej, ale słyszałem o czymś takim jak samo uszczelniacze do dętek.
Czyli o takim preparacie, który wstrzykuje się do dętki przez wentyl  (czy na pewno???)  i który podobno uszczelnia powstające dziury do 3 mm średnicy.

Wiecie coś o tym, działa to, ja myślę żeby wypróbować.
Tomek jestem

" Warszawa to piękne miasto,
   tylko ludzie są . . .  "

mplonski

  • Gość
Odp: Samo uszczelniacz do dętek ??!
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Mar 2010, 22:43:49 »
ja mam jedną dętkę taką z uszczelniaczem - albo działa dobrze, albo nie miałem okazji jej przetestować. ;-)

ale ona była kupiona jako samo-łatająca-się.

Offline qwerJA

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 301
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Samo uszczelniacz do dętek ??!
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Mar 2010, 23:03:07 »
Bo z tego co zrozumiałem, to są też takie gotowe dętki z tym specyfikiem w środku.
Ciekawe co się bardziej opłaca, kupić gotową, czy wstrzykiwać  :-\
Tomek jestem

" Warszawa to piękne miasto,
   tylko ludzie są . . .  "

Offline czubek92

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Samo uszczelniacz do dętek ??!
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Mar 2010, 06:58:08 »

Offline SeBeQ

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 593
  • Płeć: Mężczyzna
  • =============== Make Gravity Your Slave ==========
Odp: Samo uszczelniacz do dętek ??!
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Mar 2010, 13:56:07 »