Autor Wątek: czy na Ochocie są jeszcze rowerzyści???  (Przeczytany 56310 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jerzy1234

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 697
  • Płeć: Mężczyzna
czy na Ochocie są jeszcze rowerzyści???
« dnia: 06 Sie 2010, 19:27:42 »
Jeżdżę od około 2,5 roku na masę z Ochoty i z pod kina Ochota (nie istniejącego) i powoli nie istnieje też grupka ludzi  jeżdżących na masę ? Czy już nie ma chętnych czy ludziska wstydzicie się sami siebie?Szkoda że Ochota jest dzielnicą najmniej zorganizowaną , sprawdźcie jak inni radzą sobie.

Offline Petro4_

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 649
  • Płeć: Mężczyzna
    • Grupa Bródnowska
Odp: czy na Ochocie są jeszcze rowerzyści???
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Sie 2010, 20:21:42 »
Twoja dzielnica nie jest najmniej zorganizowana, poprawie ci humor :)
Nocna Masa Krytyczna. 2 sobota miesiąca,    godz. 24:00 - nocnamasa.pl

Offline cameledon

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: czy na Ochocie są jeszcze rowerzyści???
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Sie 2010, 13:44:10 »
No to żeby nie był, to na następną masę pojadę z pod kina ochota. Mam nadzieję :)

Offline jerzy1234

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 697
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: czy na Ochocie są jeszcze rowerzyści???
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Sie 2010, 16:30:50 »
To zapraszam ,17,20 przewidywany odjazd , żeby nie robić wyścigów  na pl. Zamkowy.A co do mało zorganizowanych dzielnic to jednak wpisy na stronie są dowodem że jesteśmy najlepsi -najwięcej milczymy- ale to cecha  rozsądku. Pozdrawiam . 

Offline Savil

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 1 386
  • Płeć: Kobieta
  • Cylon i lasombra
    • http://savil.bikestats.pl/
Odp: czy na Ochocie są jeszcze rowerzyści???
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Sie 2010, 18:52:59 »
Tu rowerzystka z Ochoty. Z całą grupą nie jeżdżę, bo:
a) wyjeżdżam później a i tak zdążam,