Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Białołęka, Praga Północ, Targówek

Konsultacje projektów Radzymińska i Rembielińska

<< < (2/3) > >>

jolajola1:
Jadąc od Pragi Południe można ominąć i Szwedzką i okolice Wileniaka - jadąc pasami Markowskiej, Ząbkowską, przez tory i rampą za stacją benzynową na stroną, gdzie biegnie droga rowerowa.  :P
Ale rzeczywiście, bez zrobienia Szwedzkiej nie ma ciągłości.

Zamierzam się pojawić na tych konsultacjach.

ps. już została wstawiona poprawiona wersja projektu, każda przecznica opisana jest wyraźnymi czarnymi literami, nie trzeba ślepić w ekran

oelka:

--- Cytat: Raffi w 31 Maj 2016, 10:27:02 ---Natomiast jednego MEGA WAŻNEGO problemu projekt ów nie rozwiązuje - skrzyżowania ze Szwedzką.

--- Koniec cytatu ---
To miejsce akurat omijam jeśli jadę Radzymińska przez Stalową, Środkową lub Konopacką (w przciwnym kierunku Czynszową) i Wileńską. Co jednak jest nadłożeniem drogi i stratą czasu.

Raffi:

--- Cytat: oelka w 01 Cze 2016, 19:45:49 ---To miejsce akurat omijam jeśli jadę Radzymińska przez Stalową, Środkową lub Konopacką (w przciwnym kierunku Czynszową) i Wileńską. Co jednak jest nadłożeniem drogi i stratą czasu.
--- Koniec cytatu ---

Nadłożeniem drogi tak, ale czy czasu... jak się zastanowię nad kociołem pieszym na Wileńskim to objazd przez ulicę Wileńską wydaje się być całkiem fajną i sensowną alternatywą.

kaczor1:

--- Cytat: Raffi w 02 Cze 2016, 11:06:19 ---
--- Cytat: oelka w 01 Cze 2016, 19:45:49 ---To miejsce akurat omijam jeśli jadę Radzymińska przez Stalową, Środkową lub Konopacką (w przciwnym kierunku Czynszową) i Wileńską. Co jednak jest nadłożeniem drogi i stratą czasu.
--- Koniec cytatu ---

Nadłożeniem drogi tak, ale czy czasu... jak się zastanowię nad kociołem pieszym na Wileńskim to objazd przez ulicę Wileńską wydaje się być całkiem fajną i sensowną alternatywą.

--- Koniec cytatu ---

Testowałem wszystkie w/w warianty objazdów Szwedzkiej. Nadłożenie drogi czasowo wychodzi tak samo (podczas obecnego remontu TW nie sprawdzałem - Zjeżdżam tam obecnie na jezdnie by ominąć ludzi. W końcu zaraz za skrzyżowaniem nie ma ddr bo znak odwołuje skrzyżowanie  :P )

Problem z Radzymińską/Solidarności to nie tylko Szwadzka, ale i brak asfaltu (Szwedzka-Targowa) i uskoki na Wileniaku, na których wypadają zęby (podobno są zgodne z projektem)

Co do konsultacji, nie będę, natomiast to co mi się rzuciło w oczy, to przewymiarowane skrzyżowanie z ul. Kościeliską.
Kościeliska ma 2pasy ruchu (po jednym w każdą stronę) do tego przy pobliskim sklepie jest B-36. Na tym skrzyżowaniu zdecydowanie powinno się zmienić geometrie. Jeśli nie na całym, to chociaż na północnym wlocie, ponieważ samochody z ulicy Tarnogórskiej często jadą na wprost z pasa do skrętu w prawo (łatwo im się zmieścić w ten gigantyczny lejek).
Dziwne jest też trochę to, że na ulicy z tyloma wyjazdami z posesji i mocno ograniczoną widocznością przez drzewa, jest ograniczenie do 50.

 
   

jolajola1:
przejechałam się od centrum M1 w Markach do Warszawy, zwracając uwagę na miejsca gdzie ma przebiegać droga rowerowa.
Od Bystrej do Praktikera coś mi się nie zgadza z rysunkami, za jezdnią narysowany jest rów, potem chodnik i droga rowerowa i skarpka - a w rzeczywistości obie jezdnie Radzymińskiej biegną na nasypie nad pobliskimi torfowiskami i nieużytkami. Więc co?, usypią nasyp dla pieszych i rowerów?
A poza tym na samej granicy miasta jest budowana stacja benzynowa, nieujęta w planach. I od tej stacji do potoku przy Bystrej jest prowadzona nielagalna plantacja, podnoszony poziom, przywożona ziemia i plantowana. Oczywiście nieujęte w projekcie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej