Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Ochota, Włochy, Ursus

Droga rowerowa wzdłuż Jerozolimskich - konsultacje

<< < (2/5) > >>

vit:
Też to czytałem. Zapewne wyciągnięte z kontekstu.
Wariant nie miał szans przejść i zapewne zakładał więcej złego niż dobrego.
Jak dokopiemy sie do dokumentacji złożonej - zapewne damy odpowiedź skąd się to wzięło i czego dotyczyło.

Raffi:

--- Cytat: rowerozof w 11 Lip 2016, 16:24:48 ---ZM jest przeciw wyznaczaniu przejść dla pieszych na RZS.  Ludzie co z wami?
--- Koniec cytatu ---

Pierwsze słyszę. Gdzie? Co? Jak?

rowerozof:

--- Cytat: Raffi w 11 Lip 2016, 22:55:25 ---
--- Cytat: rowerozof w 11 Lip 2016, 16:24:48 ---ZM jest przeciw wyznaczaniu przejść dla pieszych na RZS.  Ludzie co z wami?
--- Koniec cytatu ---

Pierwsze słyszę. Gdzie? Co? Jak?

--- Koniec cytatu ---

http://www.zm.org.pl/?a=prymasa_tysiaclecia-166&img=3

rowerozof:

--- Cytat: vit w 11 Lip 2016, 22:11:45 ---Też to czytałem. Zapewne wyciągnięte z kontekstu.

--- Koniec cytatu ---
Nie sądzę, uwagi są wklejane w całości.

--- Cytat: vit w 11 Lip 2016, 22:11:45 ---Wariant nie miał szans przejść i zapewne zakładał więcej złego niż dobrego.

--- Koniec cytatu ---
Wariant 2 był najlepszy, został wskazany przez wszystkich poza WMK.  WMK zgłosiło uwagi do wariantu 1 i 3 a nic do 2.

--- Cytat: vit w 11 Lip 2016, 22:11:45 ---Jak dokopiemy sie do dokumentacji złożonej - zapewne damy odpowiedź skąd się to wzięło i czego dotyczyło.

--- Koniec cytatu ---
Ciężko będzie się wam wytłumaczyć ;)

vit:
Nie wiem czy jest/będzie się z czego tłumaczyć :P
Widzę jak są wklejane uwagi, jak również to ile ich zostało uwzględnionych :)
Jedno co trzeba przyznać, to to, że proponowane projekty mają zasadniczo ręce i głowę. Nie wszystkie, a i są bzdury w projektach zupełne, co nie umniejsza faktu, że lepiej jest zrobić projekt kompromisowy, niż nie zrobić go wcale. Dlatego w konsultacjach zgłaszamy uwagi, jak widzę - Ty również.

Nie brałem udziału w tych konsultacjach "na żywo", do tego konkretnego projektu uwag nie wnosiłem więc w meritum wchodził nie będę.

Podobnie jak w naszych, tak jak sądzę w uwagach Zielonego Mazowsza, ideą był maksymalny komfort rowerzystów (w zakresie projektu/opracowania) i pieszych.

Jak już pisałem - nie kojarzę tej uwagi, ale nie szukałbym sensacji bez całościowego spojrzenia na sprawę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej