Inne sprawy rowerowe > Sprzęt
Otwory w rurze sterowej widelca
(1/1)
Franc:
Czy ktoś miał do czynienia z otworami w rurze sterowej widelca?
Bo ma alternatywę - albo dłutować głębokie kanałki pod wpusty - mało kto ma już dłutownicę, więc ma obłożenie i się ceni, albo te kanałki wypalić - ale to będzie długo trwało więc będzie drogie, do tego nie ma gwarancji, że wyjdzie dokładnie albo wyfrezować małe fasolki (otwory) i przez nie wkładać wpusty. Najtaniej i najprościej jest wyfrezować otwarte fasolki ale to może osłabić wytrzymałość rury sterowej........
Shit
Raffi:
W dolnej części rury sterowej to jednak nic bym nie wiercił, puściłbym przewody (bo rozumiem że o nie chodzi) środkiem rury od spodu. Widziałem jak pęka taka rura (na pionowcu) i jak rowerzysta leci na twarz i ręce tuż przed kołami aut... nie wyglądało to ładnie, a skończyło się niewesoło (choć auta wyhamowały, ale Kolega i tak mocno się poturbował, kilka tygodni w bandażach). Poziom pod tym względem jest gorszy niż pion - swb ma mocno obciążony przód, w dodatku nie da się podbić koła czy przeskoczyć nad wybojem.
Górna wydaje się być mniej obciążona, tam ewentualnie można i nie powinno nic się stać. Zwłaszcza jeżeli główka długa (wysoka) i działają mniejsze siły.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej