Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Praga Południe, Rembertów, Wawer, Wesoła

Zjazd z Wału Miedzeszyńskiego w stronę Fieldorfa

(1/5) > >>

Franc:
Piszę pisma do GDKiA bo to oni chyba zarządzają tym bałaganem:

Przyciski na skrzyżowaniu :)
 

--- Cytuj ---Warszawa dn. xxxxx

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
e-mail: sekretariat.warszawa@gddkia.gov.pl

Mój znak BJN/001/06/2012

Dotyczy: Regulacja systemu automatycznej detekcji rowerzysty na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa

Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu regulację systemu automatycznej detekcji rowerzysty na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa. System nie wykrywa obecności rowerzysty na wyżej wymienionym przejeździe, w związku z tym, zielone światło dla rowerzystów nie zapala się co uniemożliwia przejazd przez ul. Wał Miedzeszyński w stronę drogi dla rowerów wzdłuż ul. Fieldorfa.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
                           
                                                                                                                                                 Z poważaniem
                           
Do wiadomości
Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl

--- Koniec cytatu ---

Oddzielne pismo w sprawie obniżenia krawężników:


--- Cytuj ---Warszawa dn. xxxxx

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
e-mail: sekretariat.warszawa@gddkia.gov.pl

Mój znak BJN/002/06/2012

Dotyczy: Obniżenie wysokości krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa

Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu obniżenie wszystkich krawężników na przejeździe rowerowym przez ul. Wał Miedzeszyński na skrzyżowaniu z ul. Fieldorfa zarówno po stronie korony wału przeciwpowodziowego, jak i na wysepce centralnej oraz po stronie ul. Fieldorfa.

Jednocześnie zwracam uwagę, iż zgodnie § 48. 1.  ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie  powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
                           
                                                                                                                                                 Z poważaniem
Do wiadomości
Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl

--- Koniec cytatu ---

Nierówności na drodze rowerowej na koronie wału


--- Cytuj ---Warszawa dn. xxxxx

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
e-mail: sekretariat.warszawa@gddkia.gov.pl

Mój znak BJN/003/06/2012

Dotyczy: Nierówności poprzeczne na drodze rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy Mostem Siekierkowskim a skrzyżowaniem ul. Wał Miedzeszyński z ul. Fieldorfa

1. Niniejszym wnoszę o podęcie działań, mających na celu usunięcie poprzecznego uskoku na drodze rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy latarniami oznaczonymi 39448 i 39449

Jednocześnie zwracam uwagę, iż zgodnie § 48. 1.  ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie  powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.
2. Jednocześnie proszę o wyrównanie całego odcinka drogi rowerowej biegnącej po koronie wału przeciwpowodziowego pomiędzy Mostem Siekierkowskim a skrzyżowaniem ul. Wał Miedzeszyński z ul. Fieldorfa najlepiej poprzez wymianę nawierzchni na zgodną z rozporządzeniem. Na tym odcinku kostka betonowa z której wykonano nawierzchnię rozsuwa się powodując bardzo nieprzyjemne wibracje roweru oraz niebezpieczne na zakrętach koleiny.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.
                           
                                                                                                                                                 Z poważaniem
Do wiadomości
Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl

--- Koniec cytatu ---

Proszę o uwagi i komentarze.

Fochna:
Może dodać - przy nierównościach - że nie można wykluczyć, iż to właśnie niemożność zachowania równego toru jazdy doprowadziła niedawno do groźnego dla życia rowerzysty wypadku na koronie Wału.

robertrobert1:
Nie będę oponować ale akurat te miejsca mogę zaliczyć do względnie komfortowych ale ...skoro złej baletnicy...to niech się tym zajmą chociaż uważam, że na Pradze jest wiele więcej miejsc pilniejszych interwencji.

GFM:
To ostatnie pismo w sprawie ścieżki na koronie wału - to coś mam wrażenie,
że adresat niewłaściwy. Zdaje się, że to droga wojewódzka oznaczona numerem 801.

wit:
Ścieżka na koronie wału to dla mnie w ogóle interesujący twór. Pomijając jakość nawierzchni (z roku na rok coraz gorszą) zastanawia mnie celowość barierek. Pytanie: co jest gorsze- przy ich braku grozi zsunięcie się z wału i w miarę miękkie lądowanie na trawie, gdy są, przy manewrze mijania można się nie zmieścić i zaczepić kierownicą o barierkę. Raz byłem świadkiem czegoś takiego, dla pechowca skończyło się to bardzo nieprzyjemnym upadkiem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej