Warszawska Masa Krytyczna
Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne => Śródmieście, Wola => Wątek zaczęty przez: biały w 23 Maj 2014, 18:34:21
-
Uchwała rady miasta o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania dla w/w rejonu (http://bip.warszawa.pl/Menu_przedmiotowe/zarzadzenia_uchwaly/Uchwaly/Rada_m__st__Warszawy/2014/maj/LXXXII_2079_2014.htm)
Zainteresowani niech pilnują, żeby urzędników nie poniosła fantazja.
Obszar zawiera m.in.:- Chłodną i Elektoralną, będącą częścią ciągu Chłodna/Elektoralna/Senatorska, łączącego Solidarności, Okopową, Żelazną, JP2, Bankowy, Pl. Teatralny i Zamkowy.
- Żelazną, będącą częścią ciągu Żelazna/Lindleya, łączącego Solidarności, Prostą, Jerozolimskie i Koszykową.
- Grzybowską, będącą częścią ciągu Siedmiogrodzka/Grzybowska/Królewska, łączącego Czyste, Towarową, Żelazną, JP2, Marszałkowską, Pl. Piłsudzkiego i Krakowskie Przemieście.
- Prostą, będącą częścią ciągu DK92/DW917, łączącego na poziomie miejskim granicę Warszawy, Powstańców Śląskich, Redutową, rozjazd na Wolską, Prymasa Tysiąclecia, Towarową, Żelazną, JP2, Marszałkowską, Krakowskie Przedmieście i Nowy Świat, Wybrzeże Szczecińskie i Targową, a na poziomie krajowym Sochaczew, Błonie, Ożarów i w Warszawie dolne Bemowo, Wolę i Pragę.
Czyli cztery ważna dla nas trasy.
Najbardziej obawiam się zrobienia utrudnień wzdłuż DW719, bo tam najłatwiej uzasadnić (samochody jeżdżą). Oprócz tego mogą próbować popsuć Żelazną, którą w tej chwili bardzo fajnie się jedzie.