Autor Wątek: Jaki amortyzator do Unibike Fusion i jaki serwis  (Przeczytany 2459 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mateyko

  • Stały uczestnik
  • ***
  • Wiadomości: 449
  • Płeć: Mężczyzna
Jaki amortyzator do Unibike Fusion i jaki serwis
« dnia: 17 Kwi 2013, 00:27:12 »
Rower: http://www.activbike.pl/product_info.php/cPath/28/products_id/202?osCsid=14a71e184c49a32c45891baf763548ac

Kupowany ze świadomością że zamontowany w nim amorek padnie po 2 sezonach. Tak się stało.

Zależy mi na tym aby był możliwie niedrogi prosty w obsłudze i ew. tani w serwisowaniu. Co polecacie? Jestem zielony jeżeli chodzi o amortyzatory. 350zł wystarczy?

Pytanie drugie
Gdzie dobrze i tanio (niekoniecznie szybko) wymienią zębatki przednie, kasetę i łańcuch? Czy części taniej można kupić np. na allegro i dostarczyć do serwisu czy lepiej wszystko kupić w miejscu serwisowania?

Offline Raffi

  • Uzależniony od forum ;-)
  • ****
  • Wiadomości: 6 530
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jaki amortyzator do Unibike Fusion i jaki serwis
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Kwi 2013, 21:57:51 »
Zależy mi na tym aby był możliwie niedrogi prosty w obsłudze i ew. tani w serwisowaniu. Co polecacie? Jestem zielony jeżeli chodzi o amortyzatory. 350zł wystarczy?

Za 350 nic specjalnego nie kupisz. Ja bym szukał jakiegoś Suntoura znowu. Bo dobry Rock Shox lub Marzocci na oleju lub powietrzu to niestety zupełnie inny przedział cenowy.


Gdzie dobrze i tanio (niekoniecznie szybko) wymienią zębatki przednie, kasetę i łańcuch?

Najlepiej u siebie w domu - będzie dobrze i tanio. Zakup 4 kluczy (klucz do kaset, bacik do kaset, ściągacz do korb i imadełko do łańcucha) wyjdzie Ci poniżej 80zł, a będziesz miał raz na zawsze już.


Czy części taniej można kupić np. na allegro i dostarczyć do serwisu czy lepiej wszystko kupić w miejscu serwisowania?